سیستم مورد نیاز برای بازی Fall Guys

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Fall Guys روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Fall Guys یک بازی پلتفرمر بتل رویال است که توسط Mediatonic ساخته شده است. این بازی شامل حداکثر 60 بازیکن است که موجودات ژله‌مانندی را کنترل می‌کنند و در یک سری از مینی‌گیم‌های انتخابی تصادفی، مانند مسیرهای مانع یا تگ، با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازیکنان با پیشرفت دور حذف می شوند تا اینکه در نهایت آخرین بازیکن باقی مانده برنده شود.

این بازی توسط Devolver Digital برای مایکروسافت ویندوز و پلی‌استیشن 4 در 4 آگوست 2020 منتشر شد. پس از خرید Mediatonic، حقوق انتشار به Epic Games منتقل شد. متعاقباً، این بازی در تاریخ 21 ژوئن 2022 رایگان شد و بر روی پلتفرم‌های دیگر از جمله نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S با پشتیبانی کامل از بازی کراس پلتفرم در میان تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد. به عنوان بخشی از تغییرات، بازی یک سیستم بتل‌پس فصلی را برای کسب درآمد خود تطبیق داد و شخصی سازی آواتار را به بازیکنان ارائه داد.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Fortnite
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز Forza Horizon 5 را مطالعه کنید.
Fall Guys به دلیل گیم‌پلی آشفته و ظاهر بصری خود، نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این بازی از نمایش‌هایی مانند قلعه تاکشی، ناک اوت، وایپ‌اوت و بازی‌هایی مانند تگ و بولداگ بریتانیایی الهام می‌گیرد. فصل هفتم و جاری با موضوع ورزش و ورزشگاه است.
پوستر فال گایز
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Red Dead Redemption 2 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Minecraft را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Horizon Zero Dawn را مطالعه کنید.
برای کسانی که ترجیه می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.
سیستم مورد نیاز Fall Guys

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Fall Guys

پردازنده (CPU)
Intel Core i5-2300 or Ryzen 3 1200
پردازنده گرافیکی (GPU)
NVIDIA GeForce GTX 660 or Radeon HD 7950
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
2GB
سیستم عامل (OS)
Windows 10 64-bit
برای مشاهده مقالات سیستم مورد نیاز دیگر بازی‌ها به این صفحه بروید. شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Fall Guys روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

1 در مورد “سیستم مورد نیاز برای بازی Fall Guys”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH