کاربران گوگل پیکسل 6 از ظاهر شدن نقاط مشکی‌رنگ روی نمایشگر هندست خود گلایه دارند

جدیدترین پرچم‌داران شرکت گوگل با اسامی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو موفق‌ترین اسمارت‌فون‌های تولید شده توسط غول جستجوگر تا به امروز به‌شمار می‌روند. با این‌حال گجت‌های مذکور به‌عنوان پر باگ‌ترین دستگاه‌های پیکسلی تا به امروز شناخته می‌شوند.

اخیرا Edith Reads از موسسه تحقیقاتی TradingPlatform طی گزارشی اعلام کرد که وجود باگ‌های متعدد در سری پیکسل 6 گوگل احتمالا موجب ریزش شدید در پایگاه مشتریان وفادار کمپانی خواهد شد. تنها چند روز پس از انتشار این گزارش، هندست مذکور با مشکل جدیدی مواجه شده و این موضوع موجب سیاه شدن پیکسل‌های نمایشگر می‌شود.

کاربران سری پیکسل 6 شکایات خود را در صفحه پشتیبانی گوگل، توئیتر و انجمن‌های Reddit گزارش داده‌ و به مشکل سیاه شدن پیکسل‌های نمایشگر هندست خود اشاره نموده‌اند. یکی از کاربران پیکسل 6 پرو طی یادداشتی در صفحه پشتیبانی گوگل اعلام کرده که روی نمایشگر اسمارت‌فون وی لکه‌ای سیاه‌رنگ ایجاد شده و این لکه ظاهرا در حال گسترش است. ضمنا این هندست هیچ‌گونه سقوطی را تجربه نکرده و آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را نیز دریافت نموده است. این کاربر همچنین می‌افزاید که توضیحات ارائه شده توسط واحد پشتیبانی گوگل (از طریق چت و برقراری تماس تلفنی) نیز به حل مشکل هیچ کمکی نکرده است.

همچنین برخی کاربران سری پیکسل 6 متوجه وجود نقاط مشکی‌رنگ در اطراف دوربین جلویی هندست خود شده‌اند؛ در حالی‌که برخی دیگر از ایجاد یک نقطه سیاه‌رنگ در گوشه سمت راست بالای نمایشگر گوشی گلایه دارند. کاربران معتقدند که این نقاط مشکی‌رنگ در واقع پیکسل‌های سوخته روی نمایشگر هستند. هنوز مشخص نیست که این مشکل منشاء نرم‌افزاری داشته یا از وجود یک ایراد سخت‌افزاری ناشی می‌شود.

باور عمومی کاربران این است که چنین مشکلی منشاء سخت‌افزاری دارد. این موضوع بدان معناست که کاربران بایستی با گوگل تماس گرفته و نسبت به تعمیر یا تعویض هندست‌های معیوب خود اقدام نمایند. در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل تا چه اندازه فراگیر بوده و گوگل نیز هنوز هیچ‌گونه بیانیه عمومی در این زمینه منتشر نکرده است. با این‌حال با نزدیک شدن به موعد عرضه سری پیکسل 7 یقینا وجود چنین مشکلی موجب ایجاد احساس تردید در میان مشتریان علاقه‌مند به خریداری پرچم‌داران جدید گوگل خواهد شد.

1 در مورد “کاربران گوگل پیکسل 6 از ظاهر شدن نقاط مشکی‌رنگ روی نمایشگر هندست خود گلایه دارند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH