سامسونگ فهرست گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را در وبسایت خود ایجاد کرد

سامسونگ صفحه پشتیبانی مدل 45 میلی‌متری گلکسی واچ 5 پرو و مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 را در وبسایت رسمی خود راه‌اندازی کرده است. این صفحات به‌ترتیب در وبسایت مربوط به کشورهای دانمارک، بلژیک و نروژ ایجاد شده‌اند. همچنین گلکسی واچ 5 پرو و مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 به‌ترتیب از شماره مدل‌های SM-R905F، SM-R925F وSM-R915F استفاده می‌کنند.

در رابطه با صفحات پشتیبانی راه‌اندازی شده هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اما به لطف جزئیات دقیق لو رفته، اکنون اطلاعات زیادی پیرامون اسمارت‌واچ‌های آینده سامسونگ در دست است. رندرهای دقیق از طراحی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شده است. بر این اساس اکنون می‌دانیم که گلکسی واچ 5 پرو مجهز به نمایشگری با گلس سافایر (یاقوت کبود) خواهد بود.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تا به این لحظه به‌نظر می‌رسد که هیچ‌کدام از مدل‌های آینده گلکسی واچ مجهز به قاب فیزیکی قابل چرخش نخواهند بود. با این‌حال عرضه مدلی با این مشخصه نیز به‌طور کامل منتفی نخواهد بود. همچنین جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری اسمارت‌واچ‌های آینده سامسونگ نیز اعلام شده است. بر این اساس مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با برچسب قیمتی 300 یورویی (مدل LTE با قیمت‌‌گذاری 350 یورویی) عرضه خواهد شد.

همچنین ورژن 44 میلی‌متری گلکسی واچ با قیمت‌‌گذاری 350 یورویی (400 یورویی برای مدل LTE) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نهایتا مدل 45 میلی‌متری گلکسی واچ 5 پرو نیز با قیمت‌‌گذاری پایه 490 یورویی (540 یورو برای مدل LTE) روانه بازار خواهد شد. گلکسی واچ 5 پرو در مدل‌های رنگی مشکی و تیتانیومی قابل دسترس خواهد بود. مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 در مدل‌های رنگی طلایی صورتی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با رنگ‌آمیزی آبی، خاکستری و نقره‌ای قابل سفارش خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری گلکسی واچ 5 در رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ که طی روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) برگزار می‌شود؛ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH