وان‌پلاس 10T گواهینامه 3C را دریافت کرد

وان‌پلاس در تذارک عرضه اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده خود با نام وان‌پلاس 10T است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست به‌زودی حداقل در 2 کشور چین و هندوستان معرفی خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که وان‌پلاس 10T در چه بازارهای دیگری نیز قابل دسترس خواهد بود.

یک گزارش اخیرا منتشر شده ادعا می‌کند که این هندست احتمالا در حد فاصل روزهای 25 جولای تا 1 آگوست (3 الی 10 مرداد ماه) به‌طور رسمی در هندوستان معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که تا موعد رونمایی از این اسمارت‌فون در بازار چین نیز زمان چندانی باقی نمانده است؛ چرا که وان‌پلاس 10T اخیرا گواهینامه آژانس رگولاتوری 3C چین را دریافت کرده است.

اخیرا یک گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس با شماره مدل PGP110 در پایگاه داده بنچمارک AnTuTu رویت شد. این دستگاه موفق به ثبت امتیاز خیره‌کننده 1131151 در بنچمارک مذکور شده است. تائیدیه 3C نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا به‌همراه یک شارژر 160 واتی عرضه خواهد شد. این شارژر از شماره مدل VCK8HACH استفاده می‌کند. این شارژر با حداکثر توان 160 واتی (ولتاژٰ 20 ولت و شدت جریان 8 آمپر) در اوایل سال جاری میلادی تائیدیه 3C را دریافت کرد. بر اساس برخی شایعات، وان‌پلاس 10T از فناوری شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ حتی اگر این هندست به‌همراه یک شارژر 160 واتی عرضه شود.

مشخصات احتمالی وان‌پلاس 10T

وان‌پلاس 10T احتمالا از یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. مدل قابل عرضه در بازار چین مجهز به دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی بوده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی آن نیز از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

وان‌پلاس 10T مجهز به تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. از جنبه امکانات امنیتی نیز این هندست مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود.

رندر وان‌پلاس 10T که توسط یک افشاگر با نام استیو همرستوفر طراحی و از طریق وبسایت Smartprix منتشر شده است

2 در مورد “وان‌پلاس 10T گواهینامه 3C را دریافت کرد”

  1. واقعاً این دیگه تهشه با رم شانزده و شارژر ۱۶۰ وات و پردازنده بهینه و قدرتمند بالاتر شاید نداشته باشیم.

  2. حسین رضایی

    انشالله دیگه از این مدل شکایتی نشنویم. گوگل خیلی ضعیف عمل کرد این چندسال در اسمارتفون. این رو به عنوان کسی که کار کرده باهاش میگم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH