گران‌تر از تمام بازار؛ نقدی بر گران‌فروشی دیجی‌کالا در روز روشن!

دیجی کالا سال‌هاست که به گرانفروشی مشهور شده و مدیران این فروشگاه برنامه ندارند تا به انتقاد کاربران در این زمینه رسیدگی کنند.

عادت مردم به خرید از فروشگاه‌های آنلاین در کشور از محصولات دیجیتال آغاز شد. در واقع نسل جوان جامعه که به محصولات دیجیتالی مانند تلفن همراه، دوربین یا لپ‌تاپ علاقه داشتند، از پیشگامان اعتماد به فضای خرید اینترنت و آنلاین بودند و راه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را برای دیگر کاربران باز کردند.

به همین دلیل تا به امروز، فروش وسایل دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر از دیگر وسایل بوده و حتی فروشگاه‌های آنلاین در این حوزه بیش از دیگر حوزه‌ها مانند لوازم چوبی یا مد و لباس فعال هستند.

دیجی کالا را به عنوان یک مرجع برای فروش آنلاین کشور می‌توان در نظر گرفت، همانطور که شاید بدانید پرفروش‌ترین محصول از نظر ارزش ریالی در فروشگاه دیجی کالا نیز مدل‌های مختلف تلفن همراه هستند. در واقع فروش اصلی و پرسودترین کالا در دیجی کالا، تلفن همراه است که فروش بسیار بالایی دارد و به نوعی حیات این فروشگاه به بخش موبایل خود وابسته است.

اما دیجی کالا آنگونه که باید بر روی بخش موبایل خود نظارت ندارد و نقطه قوت این فروشگاه که بخش فروش موبایل باشد، به یک نقطه ضعف برای کل بازار تلفن همراه در ایران تبدیل شده است.

دیجی کالا همانطور که از نامش پیداست برای فروش محصولات دیجیتالی تاسیس شده بود و تلفن همراه به سرعت وارد چرخه فروش این فروشگاه آنلاین شد. سود مناسبی که طی این سال‌ها دیجی کالا از فروش تلفن همراه به دست آورده باعث شده تا به پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین کشور تبدیل شود و توسعه پیدا کند.

اما این موضوع باعث نشده تا مدیران دیجی کالا همانطور که کاربران نسبت به آن‌ها اقبال دارند، آن‌ها نیز برای کاربران خود اهمیت قائل شوند. دیجی کالا در زمینه فروش تلفن همراه توانسته موفق باشد و کاربران زیادی برای خرید تلفن همراه به صورت آنلاین به این برند اعتماد دارند، اما همین موضوع باعث شده تا دیجی کالا قیمت‌های نجومی و گران‌تر از بازار را به خریداران ارائه دهد. اما دلیل این اتفاق چیست؟

دیجی‌کالا گران‌تر از کل بازار

وضعیت فروش تلفن همراه در دیجی کالا به جایی رسیده شده که به سختی در بازار می‌توانید قیمتی گران‌تر از این فروشگاه اینترنتی پیدا کنید. این موضوعی است که بسیاری از کاربران از آن خبر ندارند، همانطور که گفتیم، دیجی کالا به دلیل محبوبیتی که به دست آورده، به عنوان یک مرجع برای خرید تلفن همراه به صورت اینترنتی به شمار می‌رود، به همین دلیل بسیاری از کاربران برای پیدا کردن قیمت یک محصول به دیجی کالا مراجعه می‌کنند، به خیال آنکه دیجی کالا قیمت حقیقی محصول را به آن‌ها نشان می‌دهد، اما اینگونه نیست.

گرانفروشی دیجی کالا

تنها کافیست قیمت تلفن همراه در دیجی کالا را با قیمت دیگر فروشگاه‌های آنلاین مقایسه کنید، حتی مقایسه قیمت‌های دیجی کالا با چند فروشگاه آنلاین تلفن همراه مشهور نیز باعث می‌شود تا متوجه شوید که دیجی کالا چقدر نسبت به بقیه فروشگاه‌ها گران فروش است.

گوشی‌های روز بازار با افزایش قیمت حداقل چند صد هزار تومانی در دیجی کالا به فروش می‌رسد، این اختلاف قیمت در مدل‌های پرچمدار و گران قیمت حتی به چند میلیون هم می‌رسد، همچنین این اختلاف در میان مدل‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی کمتر است.

 دیجی کالا همواره گوشی‌های خود را گران‌تر از بازار می‌فروشد، این یک قانون است و همچون قانون پایستگی انرژی هیچوقت از بین نمی‌رود!

مثال دیجی کالا، مثال آن فروشگاه‌هایی است که در ابتدای کار خود محصولات را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند اما پس از آنکه به شهرت رسیدند، محصولاتشان را با قیمت بسیار بیشتر به مردم عرضه می‌کنند.

این گرانفروشی دیجی کالا در صورتی است که امکانات خاص یا ویژه‌ای هم برای فروش گوشی ارایه نمی‌دهد، امکانات عرضه شده مانند ارسال رایگان یا پرداخت در محل، توسط اکثر فروشگاه‌های آنلاین کشور ارایه می‌شود.

از طرفی شما محصول را از فروشندگان مختلفی خریداری می‌کنید که معلوم نیست چقدر خرید از آن‌ها قابل اطمینان است، به همین علت احتمال مرجوع کردن گوشی نیز بسیار زیاد است، اتفاقی که در میان کامنت‌های مردم زیاد دیده می‌شود.

بهانه مارکت پلیس، پذیرفتنی نیست

گران‌فروشی دیجی کالا صرفا در خصوص تلفن‌های همراه این فروشگاه نیست، گران‌فروشی دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی است که همواره کاربران از بزرگ‌ترین آنلاین شاپ کشور دارند.

شما در تمامی بخش‌ها از جمله لوازم خانگی، لپ‌تاپ، لوازم چوبی، پوشاک و دیگر بخش‌ها شاهد قیمت‌هایی هستید که از بازار بیشتر است. به طور کلی دیجی کالا چند سالی می‌شود که به گرانفروشی شهرت پیدا کرده و متاسفانه قصد نظارت بر روی قیمت فروشنده‌های مارکت پلیس خود هم ندارد.

البته در خیلی از موارد حتی کالاهایی که خود دیجی کالا به عنوان فروشنده عرضه می‌کند هم قیمت بالاتری نسبت به بازار دارند و طبیعتا بهانه فروش مارکت پلیس از طرف دیجی کالا به هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و برجسته باید بر روی نحوه قیمت‌گذاری اجناس خود نظارت داشته باشد، ادعایی که خود دیجی کالا اعلام کرده که انجام می‌دهد اما در ظاهر این‌گونه نیست. مگر آنکه بپذیریم دیجی کالا مشکلی با گران‌فروشی در فروشگاهش ندارد و شاید حتی برای راضی نگهداشتن فروشندگان، در این بخش سخت‌گیری به خرج نمی‌دهد. به عنوان مثال در تصویر زیر می‌بینید که گلکسی S22 اولترا سامسونگ با حافظه ۵۱۲ گیگابایت در رنگ مشکی و با گارانتی ۱۸ ماهه داریا همراه به قیمت ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالیکه دقیقا همین مدل گوشی با همین رنگ و مشخصات و حتی گارانتی یکسان، در فروشگاه‌های دیگر با بیش از یک و نیم میلیون تومان اختلاف قیمت قابل خرید است!

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

فروشندگان دیجی کالا هزینه‌ای را بر روی اغلب جنس‌های خود اضافه کرده‌اند، هزینه‌ای که به نظر می‌رسد مربوط به درصد دیجی کالا از فروش، مالیات یا حتی هزینه بسته‌بندی یا پست باشد. به هر شکل اگر به قیمت محصولات مختلف به ویژه تلفن‌های همراه در دیجی کالا نگاهی بیندازید، همه محصولات تقریبا با یک افزایش قیمت ثابت بسته به قیمت اصلی، گران‌تر از بهای سایر گوشی‌ها در بازار هستند.

در واقع در گران‌فروشی دیجی کالا نظمی وجود دارد که باعث می‌شود هیچ فروشنده‌ای محصول خود را با قیمت پایه و اصلی به فروش نرساند و در اکثر موارد خود دیجی کالا پایین‌ترین قیمت یک گوشی را ارایه و دیگر فروشنده‌ها یا قیمت برابر یا بیشتر، اجناس خود را ارایه می‌دهند.

بی‌توجهی به انتقاد کاربران

نکته بسیار منفی و دلسردکننده این است که دیجی کالا قصد ندارد به اعتراض کاربران در خصوص قیمت، گوش فرا دهد و به نحوه قیمت‌گذاری محصول در این فروشگاه سر و سامانی دهد. متاسفانه کاربران چندین سال است که به نحوه قیمت‌گذاری اجناس در دیجی کالا انتقاد دارند و تاکنون اتفاق چندان مثبتی در این جهت رخ نداده است.

مارکت پلیس دیجی کالا در حالی که باید با ایجاد یک بازار رقابتی باعث کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات شود، تاکنون به شکلی کاملا برعکس موجب افزایش قیمت‌ها و کاهش کیفیت خدمات شده است!

هر روزه به تعداد کاربرانی که از کیفیت خدمات دیجی کالا ناراضی هستند افزوده می‌شود، مشکلاتی مانند ارسال با تاخیر بسته، نرسیدن بسته، پشتیبانی ضعیف، ارسال بسته اشتباه و حتی ارسال کالای تقلبی و دست دوم، از جمله مهم‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران دیجی کالا با آن مواجه هستند و کیفیت خدمات این فروشگاه پس از عرضه مارکت پلیس به شکل قابل توجهی افت پیدا کرده است.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، متاسفانه دیجی کالا به علت شهرتی که پیدا کرده، به عنوان یک مرجع‌ برای قیمت‌گذاری محسوب می‌شود و در بسیاری از مواقع، قیمت‌های گران دیجی کالا، موجب افزایش قیمت در بازار می‌شوند.

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

بسیاری از کاربران برای بررسی قیمت محصولات در بازار، سایت دیجی کالا را چک می‌کنند و به این ترتیب قیمت‌های گران دیجی کالا برای آن‌ها، تبدیل به یک مرجع قیمتی خواهد شد، به همین ترتیب در بازار نیز بسیاری از فروشندگان از این موقعیت سواستفاده کرده و قیمت‌های خود را همگام با دیجی کالا افزایش می‌دهند و قیمت کالاها به شکل کاذب بالا می‌رود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بازار وقتی به قیمت بالای یک گوشی اعتراض می‌کنید، فروشنده قیمت گوشی را در دیجی‌کالا مثال زده و به آن استناد می‌کند! جالب است بدانید تا چند سال پیش و قبل از آنکه دیجی‌کالا تبدیل به مارکت پلیس شود، این رویه برعکس بود؛ یعنی در بازار، این مشتریان بودند که قیمت دیجی‌کالا را به مغازه‌دار نشان داده و از آن‌ها تقاضای تخفیف بیشتر می‌کردند!

هرچند دیجی کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در کشور شناخته می‌شود اما انتقادات بسیاری به این فروشگاه وارد است که متاسفانه عدم توجه به این انتقادات و افت متوالی خدمات دیجی کالا باعث شده تا هر روزه به تعداد کاربرانی که به صف منتقدان این فروشگاه می‌پیوندند، افزوده شود. انتقادات مربوط به گران‌فروشی دیجی کالا صرفا مربوط به امروز نیست و چندباری برای این فروشگاه دردسرساز شده اما شاید سود دیجی کالا از این گرانفروشی بسیار بیشتر از خدشه‌دار شدن اعتبار این برند برای مدیران آن ارزش داشته باشد. نظر شما چیست؟

33 در مورد “گران‌تر از تمام بازار؛ نقدی بر گران‌فروشی دیجی‌کالا در روز روشن!”

  1. از آنجاییکه پول مستقیما به حساب دیجی کالا واریز میشه و سود این همه گرانی به نفع خودشون تموم میشه پس نظارت بر قیمتها مهمترین وظیفه دیجیکالاست ولی متاسفانه دیجیکالا برای فرار از مسئولیت همچین بهانه را برای بی گناه بودن خودش مطرح میکند

  2. مشکل عدم وجود رقابت سالم و انحصاری بودن رو توی خیلی جاها میتونید ببینید و بدیهیه که وقتی یه استارت آپ اینجوری انحصار رو بدست میگیره برای مصرف کننده ها اهمیتی قائل نباشه. تو کشور ما که تقریبا همه چی مافیایی اداره میشه اینم یکی مثل بقیه. رقبا رو زمین زدن تا این رشد کنه. ببخشید ولی خیلی ساده لوحه کسی که فکر میکنه یه بخش خصوصی و غیر وابسته مالک دیجی کالاست.

  3. اشخاصی که میگن زمان نداریم بریم بازار به نظرتون چه کسایی هستن؟ اتفاقا این افراد کارمندن و عجیبه که میتونن بابت هر خرید پول اضافه بدن به دیجی اما یه روز در وسط هفته مرخصی نمیگیرن و با اتوبوس مثلا نمیرن بازار و درجا خرید منطقی کنند و بردارن بیارن خونشون. واقعا تعجب میکنم که چه نسلِ تنبلی داریم.
    البته بعضی شهرستانها فاقد جنس مورد نظر هستند و مردم اون شهر میتونن از سایتهای دیگه که خیلی هم زیاده خرید کنند و جالب اینکه زودتر و ارزانتر نصیبشون میشه.
    مشکل اینه که اپلبکیشن دیحیکالا کار را راحت کرده و مردم حتی بسیاری از تحصیلکرده ها حوصله ثبت نام در سایتهای مختلف را ندارند. اتفاقا در این حالت هم میشه مستقیم به مسئول فروش سایت رنگ بزنن و تلفنی سفارش بذارن. هزار راه نرفته دیگه هم هست که مردم انقدر تنبل شدن و این به نفع دیجی کالا شده و سو استفاده میکنه.
    به طور متوسط و تقریبی عرض کنم که اگر از معتادان خرید از دیجی کالا هستید و ماهی یکبار حداقل خرید دارید، عرض شود که میتونید فرض کنید که هزینه اسنپ و یه پرس غذای مفصل را از جیب خودتون به خودتون مهمون هستید ضمن اینکه خرید از بازار یعنی دست پر برکشتن به خانه

    1
    1
  4. آریا پورحبیبی

    من از دیجی کالا طرفداری نمی کنم ، اما شما هم با دم شیر بازی نکنید ، شما این مقالات را الکی می نویسید که فقط بازدید سایتتون بیشتر بشه وگرنه هیچ کس دنبال دردسر نمی ره .

    10
    2
  5. عزیزان میگن چرا رقیبی وجود نداره. داشت حذف شد. خدا رحمت کنه امثال بامیلو رو.مشکل اصلی تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم(اکثرا از طرف مسؤلین در که طی مصاحبه هاشون بهش اشاره میشه) تمام تمرکز کشور روی این برند جمع شده و امکان پا گرفتن و رقابت برای دیگران نیست. ضمنا سرمایه خارجی و مدیریت چند وجهی دیجیکالا در این وضعیت تاثیر داره. اگرم کسی بخواد رقیب دیجی بشه باید اون اتصال خاص یا اون مدیریت رو داشته باشه. اکثرا اون دو برادر دیده میشن در حالی که شاید اونا در راس امور نیستن.

    14
  6. بله واقعا همینطوره من میخواستن این مادربورد رو بگیریم : ایسوس مدل PRIME H610M-A D4 دیدم تو دیجیکالا به طرز حیرت اوری قیمتشو گران زده در حالیکه تو دیگر فروشگاها قیمتش دوربر 3 میلیون 100 تا 250 است اما تو دیجیکالا قیمتش!!! ۳,۷۵۰,۰۰۰ بی شرفها بی وجدانها ذره ای رحم مروت ندارند تو این اوضاع و احوال گرانی از اب گل الود ماهی میگیرن
    هیچکس هم نیست که رسیدگی بکنه دست شنو باز گذاشتن تا بیشتر مردمو بچاپه

    1
    25
  7. برای کارم یه مودم سفارش دادم و زمانبندی کردم که یک هفته بعد سفارش به دستم برسه. حدس میزنید چی شد؟ وقتی به دستم رسید تاریخ گارانتیش دو ماه پیش تموم شده بود و سریال کالا رو تو سایت اصلی زدم که مشخص شد جنس تقلبی برام فرستادن. خلاصه اینکه مرجوع کردم و جالب اینکه یک هفته بعد کالا رو بردن. یعنی به اندازه دو هفته پولم دستشون بوده که به جهنم. از همه مهمتر و مهمتر دو هفته وقت من رو هدر دادند. دو هفته وقتم به هدر رفت و از آخر سر خونۀ اولم هستم و کلی هم ضرر کردم چون برای دستگاه پُز میخواستم. حالا بماند که قبل ترها ریش تراش و گوشی و … خریدم و بعضاً همین داستان بوده.
    یه بار هم که داستان جایزه بزرگ رو کلاً پیچوندن و سر همه رو کلا گذاشتن.
    به نظرم اشتباه از خود ما هست که صفر تا صدمون رو از یه سایت تهیه میکنیم. من خیلی وقته که خیلی از کالاها رو از سایت های دیگه میخرم. هر کدوم پُرو شدن دوباره چنج میکنم.
    خلاصه من به خاطر تمام اون وقت هایی که ازم هدر رفت رضایت ندارم، دیدار به قیامت.

    19
  8. خرید از دیجی کالا عین تخم مرغ شانسیه یدور شانست خوب در میاد جنست خوبه یدورم داغون گوشیمو خریدم عالی بود همچنین قیمت ولی لوازم جانبی خریدم واسش داغون از اب دراومد و شکسته بودن مرجوعی کردم

  9. دیجی کالا برخلاف اسمش کالاهای دیجیتالی رو با قیمت خیلی گرونتر از جاهای دیگه میده ولی از حق نگذریم تو کالاهای غیر دیجیتال قیمت هاش خیلی مناسب تر از بازار و جاهای دیگه هست.

    12
    3
  10. خوب پیشنهاد شما چیه فقط میگی از دیجی کالا نخر از کجا بخریم همه وقت ندارن برن بازار بی کار که نیستیم هم دنیا فروش انلاین همینه و بنده این رو قبول دارم که بعضی اجانس داخل دیجی کالا شاید گران تر از بیرون باشه ولی فراموش نکنید که اگه همین دیجی کالا نبود با این گرانی مغازه دارها بد جور جیب مردم را خالی می کردن دیجی کالا بود که جلوی این سود جوها ایستاد انقدر بی معرفت نباشیم به فروشگاهی که خیلی تا حالا کارهامون رو راحت تر کرده و باعث شده خیلی ها نتونن سرتون کلاه بزارن!!! و باز هم میگیم یادتون نره مغازه دارها قبل از دیجی کالا چیزی به اسم مرجوعی رو به زور قبول میکردند اما همین دیجی کالا بود که باعث شده مجبور بشن برای مشتری ارزش قایل بشن !!! و یه نکته مثبت این هست حداقل وقتی به بازار برای خرید میرید یه منبع قیمتی داشته باشید که قیمت جنسی رو که می خواهید بخرید بصورت انلاین چک بکنید تا سرتون کلاه نره.

    31
    2
    1. سعید خسروی

      شما یا اصلا حواستون به دور و برتون نیست یا قطعا از کارمندای دیجی کالایی
      عزیز اولا که خیلی سایت دیگه هست که بشه ازش خرید کرد دوما هیچ جا به جامعی دیجی کالا نیست برای خرید اما این دلیل نمیشه گرون تر بفروشه یا جنس تقلبی بده به مردم!! کارهامونو راحت تر کرده درسته ولی از اون طرف مجانی که این کارو نکرده قدردانش باشیم! خب پولشو گرفته سودش رو کرده!! محض رضای خدا که نبوده میگی قدر دان باش!
      عزیز جان شما از مغازه خرید میکنی جنس رو میبینی بعد میخری مشخصه که اولا مرجوعی برای مغازه خیلی خیلی کم پیش میاد دوما پیش بیاد هم طرف میتونه بگه پس نمیگیرم و این حق رو داره
      اما در کار آنلاین چیزی رو نمیبینی و میخری! معلومه که باید مرجوع کنه تو قانون همه فروشگاه های آنلاین هست که برای گرفتن نماد و مجوز برای کار باید ۷ روز بازگشت کالا داشته باشن! من وقتی برم مغازه ببینم گوشی فیک داره میده خب نمیخرمش و دیگه چیزی نخریدم که مرجوع کنم ولی دیجی کالا نوشته کالای اصل و پول اصل رو میگیره بعد جنس دست دو یا فیک تحویل میده! اون وقت قدر دان این هستی که دستش درد نکنه مرجوع میکنه؟؟؟ وظیفه شه اصلا نیازی به قدر دانی نیس

      1
      23
    2. اسم نمیارم ولی چند تا نرمافزار هستند که مارکت های مختلف را قیمتشان را مقایسه میکنند و بعد لینکتان میکنند به اون مارکتی که انتخاب کردید .
      اما یک نکته را در نظر بگیرید اولا قیمت کالاها خیلی به شرکت گارانتی کننده بستگی دارد
      من خودم یکی دو هفته پیش یک NVME Samsung 980 خریدم از بازار . بین گارانتی شرکتی و یکی از گارانتی های معتبر توی بازار توی یک مغازه حدود 300-400 تفاوت بود یعنی 10% قیمت کالا
      مساله دیگه رویه مرجوعی توی دیجی کالا هست که نسبت به سایتهای دیگه خیلی راحت تر هست.

      12
      2
  11. نه تنها گران می دهند بلکه دست و دوم و کالای مرجوع میفرستن !!!!
    هرگز موبایل از دیجی کالا نخرید و حضوری بخرید .

    2
    26
  12. سلام
    وقتی تفریح ما شده بازدید از دیجی‌کالا و این سایت سومین سایت ایران میشه، اونها جرات می‌کنند گوشی رو با سیمکارت داخلش به یک نفر دیگه بفروشند(ردمی نوت ١٠ پرو عکس هم گذاشته)، گوشی هایی مثل اپل که گوشی فعال چند میلیون ارزون تر هست رو راحت به جای غیرفعال و نو می‌فروشند، قوه‌قضاییه وظیفه‌ای نداره؟
    دیروز پیام داده پیشنهاد شگفت‌انگیز پوکو اف٣، رفتم سایتش قیمت زده ده میلیون و اندی، تاریخچه قیمت رو میبینم دو هفته پیش ٨.٨٠٠ بوده.

    اوضاع خیلی بی ریخته

    1
    33
  13. بله درسته
    منم یکی دو ماه قبل یک گوشی خریدم بعد دیدم بازار 200 هزار تومان ارزونتره
    حرومشون باشه کثافتا

    2
    26
  14. دیجیکالا در همون مسیری هست که ایران خودرو و سایپا و …… هستند. و دلیل همه اینها فساد گسترده در کشور هست. تا این عاملان و غده های سرطانی نابود نشن تا ابد شرایط کشور همینطور خواهد موند

    1
    33
  15. این روزا بخوان یه چیزی رو گرون کنن میرن ببین دیجی کالا چند زده همون رو میکنن مبنای قیمت. کاش مردم میفهمیدند…

    1
    28
  16. من 7 ساله مشتری دیجی کالا هستم و ازش خیلی هم راضیم. هم از قیمت بسته بندی و همه چیز.
    دوست دارم دیجی جووووووون :))))))))))

    نویسنده مقاله فکر کنم عجیرشده از طرف سایتهای رقیبه.

    50
    6
    1. محمدعلی کرمانی

      اره برو پول بچپون توی دست کپیتالیستها
      همینجوری فقیرها فقیر تر و ثروتمندان سرجای خودشون میمونن
      نادانهایی مثل تو اگر کمتر توی دنیا میبودند زندگی دشواری کمتری داشت و اینقدر فاصله طبقاتی نبود
      دولت هرچی بد باشه
      بازن تهش همه چیز به خود مردم یک مربوطه
      التماس تفکر

      2
      40
    2. متاسفانه دو جهت برای خرید از دیجی کالا وجود داره اون هم اینه که یک دیجی کالا یه مرجع شده و دوم اینکه جامعه به سمت تنبلی پیش رفته که باعث شده قیمتهای افتضاح ، کیفیت افتضاح و خدمات دهی بدون منطق رو از این فروشگاه ببینیم ، بنده بارها برای دیر کرد یا تغییر دادن های زمان ارسال اعتراض کردم که اعلام کردند که فرم کاری ما به همین شکل هست و مدام انگار یه نوار ضبط شده هستند که بعد از پایان حرفهای ما تکرارش میکنند
      شمایی که از این وضعیت راضی هستی کوچکترین مدیریتی روی سطح رفاهی جامعه نداری و متاسفانه فقط به خودت و ندگی خودت فکر میکنی و شاید اونقدر پول برای زیاد هست که واست مهم نیست که این پول اضافه رو به چنین فروشگاهی بدی تا اینکه هماهنگ بشی با این موضوع که از این فروشگاه بسیار بی کیفیت و دروغگو و بدون منطق خرید نکنی

      7
      7
  17. من خودم زیاد از دی جی خرید داشتم و دارم ، باید قبل خرید از بازار قیمتش بگیرین بعد خرید کنین تا مشکل گران فروشی بعضی فروشنده ها نصیب نشین. خودشون نظارت آنچنانی ندارن (البته با یک نگاه به وضعیت کشور میشه فهمید منظور از نظارت و قانوت چیه!!!!)

    1
    27
  18. حالا گران فروشیش به کنار
    اصلا و ابداً به پیام‌های مردم(همین مردمی که اگر از دیجیکالا خرید نکنند ، دیجیکالا نابود و از صحنۀ هستی محو میشه) هیچ اهمیتی نمیده و جوابگو نیست. اصلا به یورشم نیست
    اینها عملکرد دیجبکالاست:
    ارسال کالای تقلبی و فیک ، کالای برگشتی ، کالای خراب ، کالای استفاده شده ، بسته بندی درب و داغون ، گران فروشی ، نارضایتی خریداران

    ☆مردم حتی یک کالا هم نباید از دیجیکالا بخرند

    3
    38
  19. درود
    همیشه قدرت و اول بودن در نبود قانون فساد می یاره ، الان دیجی کالا چون دارای رقیب قدرتمندی نیست ، پس از این قاعده مستثنی نیست .
    چندین مرتبه در سفارشهای اخیرم که به مشکل خوردم ، عین همین عبارت را به اپراتور گفتم : دیجی کالا بایستی از بین بره ، چون به نظرم هیچ نقطه مثبت و مفیدی نداره و دو برادر موسس به دنیال سود بیشتر هستند !

    1
    33
  20. هدیه نقدی دیجی پلاس هم 2 ماهه غیر فعال کردن و دیگه بابت کالاهای پلاس به حساب کسی پول نمیریزن!!!
    اون کد تخفیفی هم که بابت تامین نشدن یک کالا پیامک میکردن هم دیگه نمیدن!!
    واقعا گدا تر از اینا تو عمرم ندیدم!!

    1
    32

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH