مشخصات دوربین وان‌پلاس 10T پیش از معرفی رسمی آن اعلام شد

کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون با نام وان‌پلاس اعلام کرد که گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت موسوم به وان‌پلاس 10T در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) به‌صورت جهانی معرفی خواهد شد. با این‌حال وان‌پلاس پیش از عرضه این اسمارت‌فون برخی جزئیات کلیدی مربوط به سیستم دوربین آن‌را مورد تائید قرار داده است.

بر این اساس وان‌پلاس 10T 5G مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از سنسور IMX766 ساخت شرکت سونی استفاده خواهد کرد. اندازه این سنسور برابر با 1/1.56 اینچ است و از قابلیت تثبیت‌کنندگی اپتیکی (OIS) و الکترونیکی (EIS) تصاویر پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس 10T در کنار دوربین اصلی خود از یک لنز فوق‌عریض با میدان دید 119.9 درجه‌ای نیز بهره می‌گیرد. بعلاوه کاربران به ماژول ماکرو به‌عنوان سومین مولفه سیستم دوربین دسترسی خواهند داشت. بر اساس شایعات، دوربین‌های فوق‌عریض و ماکرو مورد استفاده در وان‌پلاس 10T به‌ترتیب از رزولوشن 16 و 2 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود.

وان‌پلاس تائید کرده که فرآیند تنظیم و توسعه سیستم دوربین در وان‌پلاس 10T بدون مشارکت کمپانی Hasselblad انجام شده است. در عوض این هندست مجهز به موتور ارتقاء وضوح تصویر (ICE) به‌همراه الگوریتم‌های به‌روزرسانی شده خواهد بود. چنین قابلیتی دوربین اسمارت‌فون را قادر می‌سازد تا تصاویر را سریع‌تر و با جزئیات بالاتر به ثبت برساند.

رندر وان‌پلاس 10T که توسط یک افشاگر با نام استیو همرستوفر منتشر شده است 

مشخصات احتمالی وان‌پلاس 10T

بر اساس اطلاعات لو رفته تا به این لحظه می‌دانیم که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وان‌پلاس 10T مجهز به یک نمایشگر خمیده E4 AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و فناوری LTPO خواهد بود. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار بوده و حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز قسمت فوقانی آن نیز از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی SuperVOOC انرژی مورد نیاز این هندست را تامین خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات تائید شده، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه در این اسمارت‌فون از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت‌های OIS و EIS، لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی به احتمال فراوان از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH