از کجا برای اینستاگرام فالوور و لایک بخریم؟

خرید فالوور و خرید لایک دو اتفاقی هستند که اکثر کسب‌و‌کارهای تازه کار و نوپا و البته کسب‌وکارهای قدیمی و پرسابقه در اینستاگرام یا آن را تجربه کرده‌اند و یا به دنبال یک مرجع خوب برای رقم زدن آن هستند، اما چرا خرید فالوور و خرید لایک برای رونق بیزینس‌های اینستاگرامی لازم است؟

بیایید کمی به عقب برگردیم، از جایی که اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین و سودآورترین بسترهای ممکن برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار تبدیل شد. اینستاگرام پس از فیسبوک، یوتیوب و واتساپ، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در جهان است، اما قطعا بهترین بستر برای توسعه کسب‌و‌کار در فضای مجازی را دارد، امکانات و قابلیت‌های اینستاگرام برای توسعه کسب‌و‌کار در هیچ شبکه اجتماعی دیگری مانند فیسبوک و یوتیوب دیده نمی‌شود.

اما در ایران داستان کمی متفاوت است، بر اساس آمارهای سایت Statcounte بیش از 75 درصد مردم ایران از اینستاگرام استفاده می‌کنند و این اپلیکیشن محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. اینستاگرام در ایران حکم فضایی را دارد که اکثر مردم برای دیدن جدید‌ترین اخبار، آشنایی محصولات جدید، دنبال کردن صفحات سلبریتی‌ها و افراد مختلفی که در حوزه‌های متفاوت از طب گرفته تا مدیریت کسب‌و‌کار و دنیای تکنولوژی و غیره فعالیت دارند، به سراغ آن می‌روند.

به این ترتیب اینستاگرام فضایی است که بسیاری از نیازهای روزمره مردم در آن رفع می‌شود و بر همین اساس بهترین پلتفرم برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار به حساب می‌آید. شما به عنوان یک فردی که یک کارگاه کوچک دارد، یا یک بلاگر است و می‌خواهد در خصوص مهاجرت اطلاعاتی به کاربران بدهد، یا یک معلم، استاد، آشپز، تعمیرکار، عکس‌بردار، مالک یک باشگاه یا یک گروه هنری است یا هر نوع مهارت دیگری دارد، می‌توانید در این فضا مخاطبین خود را پیدا کرده و درآمدزایی داشته باشید.

اما برای شروع کسب‌و‌کار به اعتبار نیاز دارید، اعتباری که در فضای اینستاگرام و دیگر شبکه‌‎های اجتماعی با دو شاخصه سنجیده می‌شود:

  • تولید محتوای با کیفیت
  • فالوورهای متعدد

بخش تولید محتوای با کیفیت بر عهده خود شخص است، شما برای رقابت با دیگر افرادی که در حوزه شما فعالیت دارند باید محتوای باکیفیت تولید کنید.

تولید محتوای با کیفیت بسته به نوعی دیتایی که شما در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهید، متفاوت است، به عنوان مثال افرادی که قصد تولید محتوای ویدیویی دارند باید ویدیوهایی با کیفیت بالا در محیط مناسب و صدای واضح تولید کنند و البته دیتای کاربردی و مناسب مخاطبان ارائه دهند.

اما شاخصه دوم اعتماد، دنبال کنندگان متعدد است. از قدیم‌الایام مردم به فروشگاه‌هایی که همواره پر از مشتری بودند یا دکترهایی که مطبشان پر از بیمار بود، اعتماد بیشتری داشتند زیرا تعدد مشتری نشان دهنده کیفیت بالای خدمات یا اجناس از طرف ارائه کننده آن است.

خرید فالوور

حال در فضای مجازی هم همین قانون حکم رانی می‌کند، فرض کنید شما مالک یک فروشگاه لباس هستید، اجناس بسیار باکیفیتی دارید، قیمت‌تان عالی است و محتوای جذاب در اینستاگرام تولید می‌کنید، اما تنها 200 نفر از دوستان و آشنایان‌تان شما را فالو کردند.

به این ترتیب هر شخصی وارد پیج شما شود، حس خوبی نسبت به تعداد مخاطبان شما ندارد و پیج را ترک می‌کند، اما چاره کار چیست؟

شما می‌توانید تبلیغات کنید

تبلیغات روش اول است، شما با تبلیغ در پست یا استوری پیج‌های مختلف می‌توانید فالوورهای زیادی را جذب کنید اما این راهکار ایراد اساسی دارد. ابتدا آن که سرعت رشد در چنین حالتی بسیار پایین است، به هر ترتیب میزان فالوورهای شما پایین است و حتی اگر در یک پیج بزرگ هم تبلیغات کنید، همه افرادی که جذب پیچ شما شده‌اند با ورود به صفحه شما تعداد پایین فالوورهای شما را دیده و صفحه را ترک می‌کنند، در واقع هرچقدر هم که هزینه تبلیغات کنید، اگر تاثیر اولیه پیج شما بر روی مخاطبان خوب نباشد، رشد صفحه شما بسیار کند اتفاق خواهد افتاد.

ایراد دوم هزینه بالای آن است که در نهایت با توجه به پایین بودن بازدهی برای پیج‌هایی با فالوورهای محدود، باعث می‌شود این روش در ابتدای راه شما، به صرفه نباشد.

افزایش فالوور از طریق اکسپلور

روش دوم آن است که بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام به تولید محتوا بپردازید و تلاش کنید تا پست‌هایتان در اکسپلور دیده شود. به این ترتیب باید به صورت منظم تولید محتوا داشته باشید، همچنین به خوبی الگوریتم‌ها و تکنیک‌های اینستاگرام برای انتشار پست‌ها در اکسپلور را بدانید که در این صورت یا نیاز به کسب اطلاعات و گذراندن دوره‌های تخصصی دارید یا آنکه باید یک ادمین حرفه‌ای برای پیج خود استخدام کنید.

هرچند در این حالت مجددا تاثیر اولیه فلوورهای پایین پیج شما تاثیر بدی بر روی مخاطبین می‌گذارد و حتی اگر به اکسپلور اینستاگرام برسید، کاربران با دیدن مخاطبین کم پیج‌تان، شما را فالو نمی‌کنند.

خرید فالوور و لایک

شاید در ابتدا فکر کنید که این روش خیلی جالب نیست، اما چه باور کنید چه نه، همه کسب‌و‌کارها در ابتدای فعالیت خود نیاز به خرید فالور و لایک دارند. البته این موضوع صرفا در ابتدای راه‌اندازی کسب‌و‌کار نیست، بسیاری از پیج‌های بزرگ برای توسعه خود نیز اقدام به خرید فالوور و لایک می‌کنند.

این کار باعث می‌شود تا اعتماد اولیه نسبت به پیج شما به وجود بیاید و مشتریان با خیال راحت‌تری به شما اعتماد کنند. همانطور که می‌دانید اعتمادسازی در فروش و توسعه کسب‌و‌کار مهم‌ترین عامل برای جذب مشتریان است. درواقع شما باید به اندازه رقبای خود فالوور و لایک داشته باشید تا بتوانید فضای رقابت با رقیبان خود را فراهم کنید.

همچنین اگر می‌خواهید وارد اکسپلور شوید یا تبلیغات اثرگذار داشته باشید، باید ابتدا تعداد فالوورهای پیج خود را بالا ببرید تا کاربران به پیج شما اعتماد کرده و شما را فالو کنند.

این روشی است که بیش از 90 درصد کسب‌و‌کارها بزرگ و کوچک اینستاگرامی انجام می‌دهند و باید در مسیر توسعه بیزینس خود به آن متوصل شوید.

چالش‌های مهم برای خرید فالوور و لایک

البته در زمینه خرید فالوور یا خرید لایک باید به سراغ یک مرجع قابل اطمینان بروید. همانطور که می‌دانید افزایش ناگهانی فالوورهای پیج و استفاده از ربات‌ها برای ساخت یوزر، یکی از بزرگ‌ترین خط قرمزهای اینستاگرام است. در طی سالیان اخیر بسیاری از کسب‌و‌کارها با خرید فالوور و لایک از مراجع نامعتبر، به راحتی توسط اینستاگرام دیسیبل شدند و تمام زحماتی که برای پیجشان کشیده بودند، در یک دقیقه نابود شد.

در خصوص خرید فالوور و خرید لایک توجه به یک نکته دیگر الزامی است، باید از جایی فالوور و لایک خریداری کنید که فالوور فعال به شما ارائه دهد. پیجی که 20K فالوور داشته باشد اما همه فالوورهای آن فیک باشد و هیچ دنبال کننده فعالی نداشته باشد، حتی بیش از پیجی که فالوور ندارد در کاهش اعتماد مخاطبین تاثیر می‌گذارد.

بنابراین باید از مرجعی فالوور و لایک خریداری کنید که در ابتدا از ربات استفاده نکند و افزایش فالوورها به صورت مرحله‌ای باشد تا پیج دیسیبل نشود. دوما ترکیبی از فالوورهای فعال و غیرفعال داشته باشد. سوما قابل اطمینان باشد و درصدی فالوور رایگان برای جبران ریزش احتمالی فالوورها هدیه دهد.

وب سایت اینستاگرامی‌ها یکی از بهترین مراجع برای خرید فالوور و خرید لایک است، شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب و با پشتیبانی 24 ساعته، فالوور، لایک، کامنت، بازدید و استوری از این سایت خریداری کنید تا بتوانید کسب‌و‌کار خودتان را به شکل بهتری توسعه دهید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است.

2 در مورد “از کجا برای اینستاگرام فالوور و لایک بخریم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH