تصویر حاشیه‌سازی که موجب برکناری رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات شد

مهدی سالم، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات که همراه با وزیر ارتباطات و هیات همراه به مسکو رفته بود، به دلایل نا‌معلوم از کار برکنار شد.

مهدی سالم که کمتر از 5 ماه است که به عنوان سخنگوی وزارت ارتباطات دولت جدید معرفی شد، حالا از سمت خود برکنار شده است. البته به نظر می‌رسد دلیل برکناری سالم بی‌ارتباط با انتشار تصویری حاشیه‌ساز از وزیر ارتباطات در کنار دو خبرنگار خانم روس نباشد.

داستان از این قرار است که مهدی سالم همراه با وزیر ارتباطات به روسیه سفر کرده و در صفحه توییتر خود، اطلاعات جدید از مذاکرات و دیدار وزیر و هیات ایرانی همراه در روسیه منتشر می‌کرد. روز جمعه 31 تیرماه تصویری از مصاحبه خبرنگار روس راشاتودی با وزیر ارتباطات منتشر شد، این مصاحبه در سفارت ایران برگزار شد. خبرنگار اصلی این مصاحبه خانمی بود که پوشش مناسبی در سفارت ایران نداشت و وزیر ارتباطات هم از مصاحبه با این خانم ممانعت کرد اما خبرنگار دیگری که از پوشش مناسب برخوردار بود جایگزین شد و مصاحبه با وزیر ارتباطات را انجام داد.

مهدی سالم در جریان این مصاحبه ابتدا تصویری منتشر کرد که خبرنگاری که پوشش مناسبی نداشت هم در این تصویر نمایان بود. این تصویر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و بسیاری تفاوت پوشش خانم خبرنگار پشت دوربین و جلوی دوربین را نکته‌ای قابل توجه دانستند. البته مهدی سالم به سرعت این تصویر حاشیه‌ساز را پاک کرد و تصویر دیگری جایگزین کرد اما به نظر می‌رسد تصویر ابتدایی کار خودش را کرد و دیروز اعلام شد که مهدی سالم از مقام خود کنار گذاشته شده است.

هرچند دلیل اصلی برکناری مهدی سالم از عنوان رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد این تصمیم ناگهانی به تصویری که او در توییتر خود منتشر کرد بی‌ارتباط نباشد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH