تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!

سبحان فروغی در حاشیه رویداد درون سازمانی هلدینگ «پگاه داده کاوان شریف» با عنوان «عکس یادگاری» از برنامه‌های ویژه تپسل برای تبلیغات جام جهانی خبر داد و گفت: «درحال حاضر تپسل و مدیااد بیش از 80 درصد رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی را جذب کرده و با آماده‌سازی خدمات ویژه، کمپین «پاس گل تپسل» را راه اندازی می‌کند.

تپسل، بزرگ‌ترین مجری تبلیغات دیجیتال جام‌جهانی است و از این به بعد با مهم‌ترین رسانه‌های این حوزه از جمله «ورزش 3 ، فوتبالی و…» به صورت انحصاری کار می‌کند»

کمپین «پاس گل تپسل»

تپسل اعلام کرده همیشه جام جهانی امکان ویژه‌ای برای تبلیغات و رشد مقیاس‌پذیر بیزینس‌ها فراهم می‌کند. بر همین اساس تپسل تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت کمک به بیزینس‌ها به کار گرفته است.

رویداد «عکس یادگاری» در روز سه شنبه 28 تیرماه 1401 با هدف اطلاع‌رسانی و ایجاد هم‌افزایی تیم‌ها در جهت اقدامات گسترده تپسل در جام جهانی با عنوان کمپین «پاس گل تپسل» برگزار شد. از نکات جالب این رویداد، اجرای موسیقی دال بند بود که حس‌وحال ویژه‌ای را به کارکنان القا کرد.

اطلاعات دقیق‌تر کمپین «پاس گل تپسل» به زودی به‌وسیله این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تپسل از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شده است!

سبحان فروغی تاکید کرد: در این مدت رقبا فعالیت خیلی خوبی در مارکت انجام داده‌اند که این باعث شد ما از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شویم و تلاش کنیم تا جایگاه واقعی تپسل نشان داده شود.

سبحان فروغی افزود: من فکر می‌کنم این رقابت باعث می‌شود بازار تبلیغات دیجیتال بزرگ‌تر شود و این در کل به سود صنعت تبلیغات دیجیتال خواهد بود. تلاش ما همیشه این بوده تا اندازه بازار تبلیغات دیجیتال را گسترده‌تر کنیم تا علاوه بر خود تپسل، کل صنعت و در نهایت کل اکوسیستم و بیزینس‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند.

سبحان فروغی: سال 1400 برای ما سال سختی بود.

سبحان فروغی گفت: سال گذشته برای ما سال به نسبت سختی بود چرا که برخلاف مسیر رو به رشدی که در سال‌های گذشته داشتیم، یک فضای نگران‌کننده و ابهام‌آلود در میان کارکنان شرکت حاکم شد که دلیل آن به تصمیمات سال ۱۳۹۹ برمی‌گشت. از آنجا که ما در تپسل همیشه جزو موفق‌ترین مجموعه‌های تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست‌ داشتیم؛ این تصور در همه ما نهادینه شده بود که تپسل هیچگاه با بحران مواجه نخواهد شد.

در اوایل سال ۱۳۹۹ که با کافه‌بازار همکاری‌مان را در زمینه تبلیغات در جستجو (سرچ‌ادز) به صورت انحصاری شروع کرده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری‌ در زمینه تبلیغات ویدیوئی مطرح شد. بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم پروژه ریسک بالایی دارد، ولی اگر به نتیجه دلخواه نزدیک شود، یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین پروژه‌های تبلیغات دیجیتال ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود؛ بنابراین وارد همکاری شدیم.

متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر با انتظاراتمان فاصله داشت. کم‌کم مشخص شد که در عمل و اجرا این مسیر برای هیچ ذی‌نفعی در این زنجیره توجیه اقتصادی ندارد، ولی به‌واسطه تعهدی که داشتیم، علی‌رغم تمامی مشکلات، تا انتها در کنار این پروژه ماندیم. این مسئله شرکت را متحمل دو آسیب کرد:

  • آسیب کم اهمیت‌تر، ضرر مالی بود که تلاش کردیم با ابتکار عمل و همراهی، مسئله را در اسرع وقت جبران کنیم.
  • آسیب دوم اما عمیق‌تر بود؛ تا قبل از این اتفاق همه باور داشتیم که در بازار بهترین هستیم و خواهیم ماند؛ اما با این اتفاق، کم‌کم ابر ناامیدی بر شرکت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما پررقابت و پر تغییر است، از گوشه و کنار این پیام شنیده می‌شد که پگاه درحال افول است. در صورتی که شرکت تمام فعالیت‌هایش را با قدرت بیش از پیش ادامه می‌داد و اعداد چیزی مخالف با آن را نشان می‌داد، به گونه‌ای که به عنوان مثال حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر شده بود.

سال ۱۴۰۰ ساده نبود، اما دستاوردهای بسیار آن به‌واسطه همان دشواری رقم خورده بود. تغییرات امروز، تاب‌آوری بیش از پیش، امید، اطمینان و انگیزه مضاعف، حاصل گذر از همان سختی‌هاست.

تمام تلاش ما همواره بر این بوده که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت ‌پیشرفت داده و بزرگ کنیم و سهم بیشتری برای تبلیغات دیجیتال که معادل با موفقیت بیشتر مشتریان ماست، در ایران بسازیم. قطعا به مرور خبرهای بیشتر و روبه‌جلوتری از تپسل خواهید شنید.

 

عباس حسینی (مدیر ارشد فنی و کوفاندر):

بزرگ‌ترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است!

عباس حسینی در پنل گفتگوی مدیران ارشد با کارکنان رویداد «عکس یادگاری» درباره قدرت فنی و تکنیکال تپسل خبر داد و گفت:

ما دوسال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و کل مارکت را گرفتیم و این‌قدر به لحاظ فنی جلوتر بودیم که هیچ رقیبی نتوانست سهم بازار ما را بگیرد. درصورتی که با دو سال تاخیر با مدیااد وارد فضای تبلیغات وبسایت شدیم، با وجودی که کل مارکت دست رقبا بود. ولی به راحتی و ظرف مدت کوتاهی 40 درصد از بازار را از آن خودمان کردیم که این رشد مثل هر سال ادامه‌دار خواهد بود.

چیزی که مسلم است بزرگ‌ترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است و این امنیت و ثباتی به بیزینس می‌دهد که هیچ رقیبی نمی‌تواند به راحتی به آن دست یابد.

حسینی افزود: این روزها درحال آماده‌سازی زیرساختی برای یکپارچه سازی کل خدمات تبلیغات دیجیتال در یک پلتفرم واحد هستیم که اتفاق بسیار بزرگی در مارکت محسوب می‌شود.

محصولات هلدینگ پگاه

در پایان سبحان فروغی افزود: تمام برند‌های ما در چهار دسته تقسیم‌بندی می‌شوند و در نهایت با چهار اسم هم شناخته خواهند شد:

  • تپسل: که شامل تمام تبلیغات دیجیتال است. مدیااد، تپسل، تگرو، پوشه، رپ‌هاب و… در آینده در یک پلتفرم واحد قرار خواهند گرفت.
  • متریکس: در زمینه مارکتینگ تکنولوژی فعالیت می‌کند.
  • مدیاهاوس: که زیرمجموعه‌هایش سلام سینما، بیپ‌تونز و… هستند.
  • فانتوری: در زمینه تولید و نشر بازی فعالیت می‌کند.
این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH