سامسونگ از نسخه بنفش‌رنگ گلکسی S22 رسما رونمایی کرد

سامسونگ برای چندین نسل از گوشی‌های سری گلکسی S خود از مدل زنگی بنفش بهره گرفته است. به‌عنوان گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S9 در گذشته به‌ترتیب با مدل‌های رنگی Orchid Gray و Lilac Purple روانه بازار شدند. اکنون تنها مدل کوچک‌تر خانواده گلکسی S22 با مدل رنگی جدیدی موسوم به Bora Purple معرفی شده است.

Bora یک کلمه کره‌ای برای توصیف رنگ بنفش است. بنابراین مدل رنگی جدید، Bora Purple نامگذاری شده است. اما اکنون به بررسی دقیق‌تر این مدل رنگی می‌پردازیم. لایه گلس مورد استفاده در این مدل دارای ظاهری مات بوده و فریم آلومینیومی براق آن با رنگی مشابه رنگ‌آمیزی شده است. این موضوع موجب می‌شود تا مدل رنگی جدید از نمونه اصلی و انحصاری پیش‌تر عرضه شده در وبسایت Samsung.com متمایز شود. مدل رنگی بنفش پیشین از فریم و ماژول دوربین برجسته با رنگ‌آمیزی بنفش استفاده می‌کند. این الگو با مدل رنگی Pink Gold شباهت بیش‌تری داشته و در آن، رنگ‌آمیزی فریم و گلس پشتی با تون رنگ کلی دستگاه مطابقت دارد.

سامسونگ گلکسی S22 با رنگ‌آمیزی Bora Purple در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) و همزمان با معرفی گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 قابل دسترس خواهد بود. مدل رنگی جدید از طریق وبسایت Samsung.com و خرده فروشی‌های منتخب در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این مدل رنگی با قیمت‌گذاری مشابه سایر گزینه‌ها روانه بازار خواهد شد. بنابراین نسخه بنفش‌رنگ گلکسی S22 با برچسب قیمتی 850 یورویی در بازار اروپا و قیمت‌گذاری 800 دلاری در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات، ایربادهای آینده سامسونگ موسوم به گلکسی بادز 3 پرو (که در جریان رویداد آینده Galaxy Unpacked طی روز 19 مرداد ماه معرفی خواهد شد) نیز با مدل رنگی Bora Purple قابل دسترس خواهد بود.

مدل رنگی جدید بنفش (Bora Purple) برای سامسونگ گلکسی S22

سونیا چانگ؛ معاون گروه بازاریابی جهانی موسوم به MX Business در سامسونگ الکترونیکس ضمن توضیحاتی خاطرنشان کرد: “مدل رنگی Bora Purple با وجود رنگ‌آمیزی پاستلی و خنثی خود احساس خوش‌بینی و آرامش را تداعی می‌کند. این گزینه با ارائه حق انتخاب جدید به مشتریان، جهانی گسترده را پیش روی آنها مجسم خواهد کرد. فارغ از سلیقه و احساس علاقه طولانی‌مدت شما به رنگ بنفش، گلکسی S22 با رنگ‌آمیزی Bora Purple برای جلب نظر شما تولید شده است. اکنون ما هیجان‌زده هستیم و ابتدا مدل رنگی Bora Purple را برای گلکسی S22 معرفی نموده و سپس در اواخر امسال از این مدل رنگی برای سایر دستگاه‌های جدید گلکسی رونمایی خواهیم کرد.”

سامسونگ به رنگ بنفش علاقه زیادی دارد/ گلکسی S22 در مدل‌های رنگی Violet و Pink Gold 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH