ردمی نوت 11SE با تراشه هلیو G95 مدیاتک در راه است

اسمارت‌فون ردمی نوت 11SE احتمالا به‌زودی در بازار هندوستان معرفی خواهد شد. این هندست ششمین عضو از خانواده ردمی نوت 11 در هندوستان به‌شمار خواهد رفت. شیائومی پیش از این 5 مدل سری نوت 11 را در بازار هندوستان عرضه نموده است. این گجت‌ها شامل ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G، ردمی نوت 11 پرو، ردمی نوت 11T 5G، ردمی نوت 11S و ردمی نوت 11 هستند. اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی در تدارک عرضه یک اسمارت‌فون دیگر از سری ردمی نوت 11 در هندوستان است.

یک افشاگر با نام Kacper Skrzypek از طریق انتشار یک توئیت، این خبر را رسانه‌ای نموده و اعلام کرد: “سردرگمی بیش‌تری برای کاربران در راه است. ظاهرا این دستگاه در بازار هندوستان نیز عرضه خواهد شد. با این‌حال بایستی توجه داشت که ردمی نوت 11SE با نمونه عرضه شده در بازار چین کاملا متفاوت خواهد بود.”

بر اساس گزارشات یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت‌ جدید ردمی در آستانه ورود به بازار هندوستان قرار دارد. شایان به ذکر است که این دستگاه عضوی از خانواده ردمی نوت 11 به‌شمار رفته و احتمالا از نام تجاری ردمی نوت 11SE استفاده خواهد کرد. Kacper Skrzypek با بررسی قطعه کد MIUI موفق به کشف نام ردمی نوت 11SE شد. به گفته وی ورژن هندی این هندست از مشخصاتی متفاوت نسبت به مدل چینی آن برخوردار خواهد بود.

شیائومی اخیرا با انتشار یک تصویر تبلیغاتی به رویداد عرضه سری نوت 11 در هندوستان طی ماه ژانویه اشاره کرد. همچنین این شرکت چینی با اشتراک‌گذاری یک تیزر دیگر از عرضه قریب‌الوقوع مچ‌بند هوشمند اسمارت باند پرو در بازار هندوستان خبر داد. بنابراین با اطمینان می‌توان حدس زد که ردمی در اواخر سال جاری میلادی اقدام به عرضه ردمی نوت 11SE در بازار هند خواهد کرد.

نام این هندست نیز در کد MIUI کشف شده است. بعلاوه جزئیات لو رفته نشان می‌دهند که ردمی نوت 11SE ورژن ری‌برند شده ردمی نوت 10S به‌شمار خواهد رفت. ردمی نوت 10S طی ماه مه سال گذشته در خاک هندوستان به‌طور رسمی معرفی شد. اکنون گزارش منتشر شده توسط وبسایت MySmartPrice نشان می‌دهد که همین دستگاه تحت عنوان پوکو M5s در چندین بازار مختلف عرضه خواهد شد.

بعلاوه ردمی نوت 11SE احتمالا از قالب طراحی کمی متفاوت بهره خواهد برد؛ اما مشخصات فنی آن کماکان مشابه با ردمی نوت 10S خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست از یک نمایشگر 6.43 اینچی آمولد احتمالا همراه با یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی بهره خواهد برد. همچنین این نمایشگر احتمالا از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی برخوردار خواهد بود.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز ردمی نوت 11SE احتمالا مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه هلیو G95 ساخت شرکت مدیاتک تامین خواهد شد. بعلاوه انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین شود. نهایتا از جنبه نرم‌افزاری نیز ردمی نوت 11SE از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

1 در مورد “ردمی نوت 11SE با تراشه هلیو G95 مدیاتک در راه است”

  1. فاطمه علینژاد

    چندوقت پیشها دنبال پاوربانک می‌گشتم
    توی دیجی کالا ردمی رو دیدم
    برای سامسونگ بخرم خوبه؟ یا چیز دیگه ای پیشنهاد میکنید
    مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH