تصاویر لو رفته استارت منوی جدید ویندوز ۸ که تاکنون منتشر شده‌اند را ببینید!

تاکنون تصاویری از استارت منوی جدید ویندوز ۸، در فضای اینترنت منتشر شده است. جدیدترین تصاویر در کنار تصاویر لو رفته قدیمی‌تر، این استارت منوی جدید که در آینده به ویندوز ۸ شرکت مایکروسافت ملحق خواهد شد را تایید می‌کنند.

استارت منوی جدید با طراحی جعبه‌ای شکل که تلفیقی از ویندوز ۸ و ۷ به نظر می‌رسد، کاملا نظر ما را به خود جلب می‌کند و آیکون‌های رابط کاربری مترو را به استارت منوی قدیمی منتقل می‌کند.

windows1

تصاویر لو رفته قبلی هم، طراحی مشابهی را نشان می‌دهند. همین‌طور، قابلیت تغییر سایز تایل‌های مترو در استارت منو را به نمایش می‌گذارند و این حس را به ما منتقل می‌کنند که صفحه جدید روی انعطاف‌پذیری بیش‌تر تمرکز دارد، بدون این که کاربران قدیمی ویندوز را از محدوده تحمل خارج کند.

windows2

همچنین اگر نگاهی به این تصویر لو رفته که مایکروسافت در کنفرانس ساخت خود به نمایش گذاشت بیندازید، می‌توان با اطمینان گفت، استارت منوی جدید ویندوز، تفاوت چندانی با آنچه که این جا می‌بینید، نخواهد داشت.

windows3

نظر شما راجع به طراحی جدید چیست؟ آیا از اینکه مایکروسافت منوی استارت را برگردانده خشنود هستید؟ یا فکر میکنید، غول نرم‌افزاری باید روی رابط کاربری تایل خود تمرکز کند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH