وان‌پلاس نورد بادز CE با شارژدهی باتری 20 ساعتی رسما معرفی شد

وان‌پلاس در اوایل وقت امروز از ایربادهای بی‌سیم جدید خود موسوم به وان‌پلاس نورد بادز CE در بازار هندوستان رونمایی کرد. این محصول دومین مدل از ایربادهای TWS برند نورد به‌شمار می‌رود. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت‌گذاری ایربادهای بی‌سیم جدید وان‌پلاس می‌پردازیم.

ابتدا پیرامون مشخصات ایربادهای بی‌سیم صحبت می‌کنیم. این ایربادها دارای طراحی نیمه داخل گوشی همراه با ساقه‌های کوتاه هستند. این ایربادها از درایورهای باس دینامیکی با قطر 13.4 میلی‌متر و اتصال بی‌سیم بلوتوث 5.2 استفاده می‌کنند. از آنجا که وان‌پلاس نورد بادز CE عضوی از خانواده اقتصادی نورد محسوب می‌شود؛ لذا این ایربادها فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند. با این‌حال قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای تماس‌ها کماکان قابل دسترس خواهد بود.

ایرفون‌های جدید وان‌پلاس از فرمت‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کنند. هر یک از ایربادها تنها 3.5 گرم وزن داشته و مجهز به باتری 27 میلی‌آمپرساعتی هستند. این ایربادها با یک نوبت شارژ کامل از پخش صدا برای مدت حداکثر 4.5 ساعت و قابلیت برقراری تماس‌های تلفنی برای مدت 3 ساعت پشتیبانی خواهند کرد. از سوی دیگر کیس شارژ مجهز به یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی بوده و شارژدهی 20 ساعتی باتری را به ارمغان می‌آورد. بعلاوه شارژ تنها 10 دقیقه‌ای کیس از طریق پورت USB Type-C امکان پخش حداکثر 81 دقیقه‌ای صدا را فراهم می‌کند.

گواهی حفاظتی IPX4 در برابر آب‌خوردگی، قابلیت اتصال سریع به گجت‌های وان‌پلاس، اکولایزر صوتی بومی و پشتیبانی از اپلیکیشن HeyMelody سایر ویژگی‌های وان‌پلاس نورد بادز CE را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر وان‌پلاس نورد بادز CE با قیمت‌گذاری 2299 روپیه عرضه شده است. فروش این گجت از طریق فروشگاه Flipkart، وبسایت رسمی کمپانی و خرده فروشی‌های منتخب از روز 4 آگوست 2022 (13 مرداد ماه) آغاز خواهد شد. همچنین این ایربادها با 2 مدل رنگی مختلف شامل Moonlight White و Misty Gray در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH