گوگل تولید پیکسل 7 و گوشی تاشو خود را به فاکسکان واگذار خواهد کرد

اگرچه گوگل خبر عرضه گوشی تاشو آینده خود را رسما تائید نکرده است؛ اما یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده که غول جستجوگر کماکان در تدارک عرضه این هندست طی 3 ماهه چهارم سال 2022 است.

تولید این هندست احتمالا توسط کمپانی فاکسکان انجام خواهد شد. همچنین فرآیند تولید احتمالا از 3 ماهه سوم سال 2022 آغاز می‌شود. بعلاوه فاکسکان سفارشات تولید اسمارت‌فون پیکسل 7 را نیز دریافت خواهد کرد. شخص افشاگر به برخی جزئیات پیرامون اسمارت‌فون Pixel Foldable اشاره نموده است.

به باور وی گوشی تاشو گوگل مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن 2K و حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی خواهد بود؛ در حالی‌که دوربین پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با فاصله کانونی متغیر ویژگی متمایز این اسمارت‌فون به‌شمار خواهد رفت. دوربین با سنسور ثانویه IMX787 نیز در کنار ماژول 50 مگاپیکسلی عمل خواهد کرد.

توان پردازشی این هندست از طریق تراشه تنسور 2 تامین شده و بدنه دستگاه از جنس سرامیک ساخته خواهد شد. وزن این گجت کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چرا که سرامیک ماده‌ای بسیار سنگین به‌شمار رفته و استفاده از آن در ساختار یک گوشی تاشو بزرگ موجب افزایش چشمگیر وزن دستگاه خواهد شد.

3 در مورد “گوگل تولید پیکسل 7 و گوشی تاشو خود را به فاکسکان واگذار خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH