هدست واقعیت ترکیبی اپل در اوایل سال 2023 معرفی خواهد شد

پیش از این پیرامون معرفی نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل گزارشاتی منتشر شده است. اکنون آخرین اطلاعات در رابطه با این محصول جدید نشان می‌دهند که هدست جدید واقعیت‌افزوده/ واقعیت‌مجازی اپل احتمالا در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد؛ اگرچه خریداری این محصول مستلزم پرداخت مبلغ هنگفتی خواهد بود.

این خبر توسط مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل منتشر شده است. آقای کو با انتشار یک توئیت جدید ادعا کرد که غول کوپرتینویی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه محصولات الکترونیکی مصرفی انقلابی پس از معرفی گوشی‌های آی‌فون و در اوایل سال آینده است. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که هدست واقعیت ترکیبی اپل ظاهرا از هر 2 قابلیت واقعیت‌افزوده و واقعیت‌مجازی پشتیبانی خواهد کرد. اما متاسفانه این محصول بسیار گران‌قیمت خواهد بود؛ چرا که بر اساس گزارشات، هدست واقعیت ترکیبی اپل با برچسب قیمتی 2000 الی 2500 دلاری روانه بازار خواهد شد.

بعلاوه تحلیل‌گر مشهور می‌افزاید که نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا در اوایل ژانویه سال 2023 معرفی خواهد شد. به گفته مینگ چی‌کو رویداد معرفی این محصول بر 3 مقوله اپلیکیشن‌های کاربردی، اکوسیستم توسعه/سرویس/نرم‌افزار و در پایان مشخصات سخت‌افزاری متمرکز خواهد بود. موضوع جالب توجه اینکه دستگاه واقعیت ترکیبی تنها هدست در حال توسعه توسط برند آمریکایی محسوب نمی‌شود. در واقع وی ادعا می‌کند که اپل یک هدست انحصاری واقعیت‌افزوده را نیز عرضه خواهد کرد.

از این گذشته ظاهرا این شرکت تا اوایل سال 2025 نسخه مقرون‌به‌صرفه هدست‌های خود را نیز روانه بازار خواهد کرد. متاسفانه این موارد تمامی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط مینگ چی‌کو در توئیتر محسوب می‌شوند. حتی در صورت صحت این گزارش نیز تا موعد رونمایی از نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل هنوز چندین ماه زمان باقی مانده است. اگرچه انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تری در خصوص این محصول باشیم. بنابراین به منظور اطلاع از جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH