اشتراک گذاری Apple Watch Face

آموزش نحوه ارسال اپل واچ فیس به دیگران در watchOS 7

یکی از امکانات هیجان‌انگیز در watchOS 7، پشتیبانی از ارسال اپل واچ فیس به دیگر کاربران اپل واچ است. این ویژگی کوچک ولی کاربردی، اشتراک گذاری اپل واچ فیس های شخصی‌سازی‌شده شما را از طریق راه‌هایی مثل پیام و فضاهای مجازی ممکن می‌سازد.

با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با روش‌های اشتراک گذاری اپل واچ فیس با دیگران آشنا شویم.

ارسال اپل واچ فیس به دیگران

برای ارسال اپل واچ فیس خود به دیگران، دو راه ساده در پیش دارید که می‌توانید از هرکدام راحت‌تر بودید، استفاده کنید. مزیت راه اول نسبت به راه دوم این است که پلتفرم‌ها و برنامه‌هایی که می‌توانید از طریق آن اپل واچ فیس خود را به اشتراک بگذارید، بیش‌تر است.

اگر به فیس‌ها علاقه دارید، رونمایی اپل از واچ فیس‌های  watchOS 9 را هم بخوانید.

1. اشتراک گذاری اپل واچ فیس از طریق برنامه Apple Watch روی گوشی آی‌فون

اول از همه، می‌توانید اپل واچ فیس مدنظر خود را از طریق برنامه رابط اپل واچ روی آی‌فون خود با دیگران به اشتراک بگذارید. در برنامه اپل واچ، می‌توانید بین انواع و اقسام واچ فیس ها بگردید و از طریق دکمه اشتراک گذاری (share) داخل برنامه، آن را از راه پیام، ای‌میل و سایر پلتفرم‌ها به دوستان خود ارسال کنید.

اشتراک گذاری اپل واچ فیس با برنامه اپل واچ آی‌فون

2. اشتراک گذاری به صورت مستقیم از طریق خود اپل واچ

همچنین شما می‌توانید واچ فیس ها را به‌طور مستقیم از اپل واچ خود به اشتراک بگذارید. برای این کار واچ فیس مدنظر را لمس کنید و نگه دارید، سپس روی آیکون share برای اشتراک گذاری آن کلیک کنید.

اشتراک گذاری اپل واچ فیس از طریق خود اپل واچ در watchOS 7

نحوه دریافت اپل واچ فیس از دیگران

اگر کسی اپل واچ فیس خود را از هر طریقی با شما به اشتراک گذاشت، نحوه دریافت آن بسیار راحت است! از طریق آی‌فون فقط کافیست روی لینک داخل پیام بزنید تا واچ فیس موردنظر در برنامه Apple Watch روی آی‌فون شما باز شود و از آن طریق، اقدام به اعمال تغییرات کنید. اگر هم مستقیماً روی اپل واچ کسی برای شما اپل واچ فیس ارسال کرد، خیلی راحت از طریق گزینه «add» بدون نیاز به آی‌فون یا کار اضافه‌ای، از آن لذت ببرید.

اگر از واچ فیس‌هایی که دریافت کرده‌اید رضایت ندارید، آموزش حذف واچ فیس های اپل واچ را هم بخوانید.

از طریق پلتفرم‌های دیگر، مثل توییتر هم دریافت اپل واچ فیس مثل حالت اول است. درواقع در پلتفرم‌های دیگر، اپل واچ فیس به صورت یک لینک iCloud ظاهر می‌شود که می‌توانید آن را ذخیره کنید و در برنامه اپل واچ روی گوشی آی‌فون خود باز کنید.

اگر اپل واچ فیسی که برای شما ارسال شده، حاوی افزونه‌هایی از برنامه‌هایی است که شما نصب نکرده‌اید، برنامه اپل واچ روی آی‌فون به‌سادگی این امکان را می‌دهد که پیش از نصب فیس موردنظر، اپلیکیشن‌های موردنیاز را نصب کنید.

آیا امکان ویرایش و شخصی‌سازی اپل واچ فیس های دریافتی وجود دارد؟

پاسخ این سوال خوشبختانه مثبت است. هنگامی که فیس‌های موردنظر را دریافت و اضافه کردید، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را ویرایش و شخصی‌سازی کنید؛ درست مثل اپل واچ فیس های دیگر.

همچنین شما می‌توانید اپل واچ فیس هایی که توسط دیگران ساخته، ویرایش و شخصی‌سازی شده‌اند را طریق خود اپ استور دریافت و استفاده کنید. همچنین منابع دیگری هم از طریق وب، فیس‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند. مثلاً ممکن است نایکی (Nike) یک فیس مخصوص ورزش را طراحی و در وب‌سایت خود قرار داده باشد که می‌توانید آن‌ها را از طریق وب دریافت کنید.

دریافت و دانلود اپل واچ فیس از طریق اپ استور و منابع دیگر

جمع‌بندی

به یاد داشته باشید که موضوع آخری که عنوان کردیم، در رابطه با فیس‌های به‌اصطلاح third-party یا جانبی متفرقه صدق نمی‌کند. هر واچ فیسی که از منابع دیگر اضافه کنید، بر اساس استایل‌های از پیش نصب‌شده اپل به اجرا درمی‌آید.

در watchOS 7 و از آن به بعد، به اشتراک گذاشتن واچ فیس‌ها بسیار راحت‌تر شده است. شما هم می‌توانید نظرات و تجارب خود را درمورد واچ فیس‌ها، زیر این مطلب و در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

1 در مورد “آموزش نحوه ارسال اپل واچ فیس به دیگران در watchOS 7”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH