گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

اخیرا برخی منابع اینترنتی، تصاویر مطبوعاتی مربوط به اسمارت‌فون لنوو Legion Y70 را منتشر کرده‌اند. این هندست قدرتمند، جامعه گیمرها را هدف قرار داده و در آینده‌ای نزدیک توسط کمپانی چینی لنوو معرفی خواهد شد.

لنوو Legion Y70 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای خواهد بود. هسته‌های پردازشی این تراشه با حداکثر فرکانس 3.2 گیگاهرتز فعالیت نموده و در کنار حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه فلش از نوع UFS 3.1 توان پردازشی دستگاه را تامین خواهد کرد.

خریداران لنوو Legion Y70 می‌توانند از میان مدل‌های رنگی سفید (Ice Soul White)، خاکستری تیره (Titanium Crystal Gray) و قرمز روشن (Flame Red) یکی را انتخاب کنند. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS است. لنز عریض 13 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. این هندست از یک نمایشگر 6.58 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی بهره خواهد برد. دوربین جلویی لنوو Legion Y70 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی تامین می‌شود.

این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری اختصاصی ZUI عرضه خواهد شد. در حال حاضر پیرامون قیمت‌گذاری تقریبی این هندست هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست؛ اما اطلاعات منتشر شده از معرفی گوشی گیمینگ جدید لنوو در روز 13 آگوست (22 مرداد ماه) حکایت دارند.

لنوو امروز اعلام کرد که نخستین هدست واقعیت‌مجازی این شرکت موسوم به لنوو Legion VR700 نیز به‌زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. لنوو برای نامگذاری دستگاه‌های سری Legion خود  از یک روش نامگذاری یکپارچه استفاده می‌کند. بنابراین اسمارت‌فون جدید تحت عنوان لنوو Legion Y70 روانه بازار خواهد شد. همچنین تبلت، لپ‌تاپ و هدیت واقعیت‌مجازی لنوو نیز به‌ترتیب از اسامی Y7000، Y700 و VR700 استفاده خواهند کرد.

نخستین هدست واقعیت‌مجازی لنوو بر پایه پلتفرم Qualcomm XR2 طراحی خواهد شد. این محصول در کنار گوشی موبایل لنوو Legion Y70 معرفی خواهد شد. تا این لحظه لنوو صرفا تصاویر مربوط به این هندست را منتشر نموده و از ارائه هرگونه جزئیات پیرامون مشخصات آن خودداری نموده است.

1 در مورد “گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH