طراحی سایت با وردپرس ؛ کم هزینه اما به قدرتمندی دیجی کالا !

طراحی سایت وردپرس ، یکی از انواع روش‌های طراحی سایت است که امروزه، مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار‌ها، قرار گرفته است. وردپرس، یکی از سیستم‌های محبوب مدیریت محتواست که، طراحی سایت از طریق این پلتفرم، به یکی از روش‌های پر‌کاربرد، تبدیل شده است.

در ابتدا وردپرس، سیستمی بود که برای وبلاگ‌نویسی استفاده می‌شد؛ اما بعدها، به سیستم مدیریت محتوا تبدیل شد و در حال حاضر، وب سایت‌های زیادی از این سیستم، برای طراحی سایت‌های خود، استفاده می‌کنند.

وردپرس، جزو پلتفرم‌هایی است که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و به لطف افزونه‌های مختلف، توانسته است نیازهای بسیاری از مشتریان را برطرف کند. اگر می‌خواهید یک وب سایت وردپرسی داشته باشید، بهتر است از هاست لینوکس استفاده کنید. البته برخی از شرکت‌های میزبانی وب، سال‌هاست میزبانی وردپرس را در سبد فروش خود، قرار داده اند.

وردپرس همچنین، یک سازنده وب سایت رایگان و متن‌باز است که به دسته CMS (سیستم مدیریت محتوا) تعلق دارد. وردپرس، پلتفرمی رایگان بوده که می‌توان آن را، در دسته‌ی نرم افزارهای متن‌باز جهان قرار داد؛ یعنی اگر تجربه‌ی برنامه نویسی و کدنویسی دارید، می‌توانید هر نوع شخصی‌سازی را در وردپرس انجام دهید و از آن، برای طراحی و پیاده سازی وب‌سایت مورد نظر خود استفاده کنید.

 

چرا از طراحی سایت وردپرس استفاده کنیم؟

شما می‌توانید از این سیستم، برای ایجاد وب سایت خود، بدون هیچ کدنویسی یا تجربه خاصی استفاده کنید. همچنین، در مدت زمان بسیار کوتاهی، فرصت یادگیری و کار با این سیستم را خواهید داشت، زیرا استفاده از این سیستم بسیار آسان است.

شما با استفاده از وردپرس، دیگر نیازی به استخدام شخصی برای پشتیبانی از وب‌سایت خود ندارید و می‌توانید وب‌سایت خود را، خودتان مدیریت کنید (در صورت نیاز، می‌توانید از دوره های آموزشی وردپرس تهیه شده برای این امر، استفاده کنید).

وردپرس، جزو یکی از پر‌طرفدار‌ترین و بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا در سراسر جهان شناخته شده و جالب است بدانید که سایت‌های محبوبی مثل: فیسبوک و CNN نیز، از این سیستم، برای مدیریت محتوای خود، استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید، انواع مختلفی از وب‌سایت‌ها را، با استفاده از وردپرس ایجاد کنید؛ چرا که وردپرس، شامل تعداد زیادی قالب و تم‌های مختلف بوده و همچنین، افزونه‌های متنوعی است که به شما کمک می‌کند، بخش‌های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید.

با وردپرس، می‌توانید بدون کمک برنامه نویسی یا توسعه دهنده، یک وب سایت ایجاد کنید و همچنین می‌توانید، با طراحی سایت وردپرس، سایتی پویا و داینامیک راه‌اندازی کرده و با صرف هزینه‌ای کم، سایتی به قدرتمندی دیجی‌کالا داشته باشید.

 آیا وردپرس میتواند به قدرتمندی وردپرس عمل کند؟

این موضوع بسیار جای بحث دارد اما چیزی که بسیار از همه ، از اهمیت بالاتری برخوردار است، اوپن سورس بودن آن است. به همین دلیل، میتوان بسیاری از فریمورک‌ها و تکنولوژی های روز دنیا را در سیستم وردپرس پیاده سازی کرد.

 

بررسی چگونگی طراحی سایت با وردپرس

سیستم‌های مدیریت محتوای زیادی، برای ساخت وب‌سایت‌ها وجود دارد که برخی از آن‌ها، نسبت به سایرین، برتری دارند. وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا است که، از طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و پوسته ها به صورت رایگان، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با استفاده از طراحی سایت وردپرس، می‌توانید بدون استفاده از مهارت و تجربه در کد‌نویسی، وبسایت خود را به سادگی، راه‌اندازی کنید.

مهارت‌های برنامه نویسی، یکی دیگر از چیز‌هایی است که مردم فکر می‌کنند، نمی‌توانند بدون داشتن آن، فعالیتی در دنیای اینترنت انجام دهند، اما سیستم مدیریت محتوای وردپرس،  راه اندازی یک کسب‌و‌کار آنلاین را بدون نیاز به تجربه‌ی برنامه نویسی، برای افراد آسان کرده است. البته طراحی سایت وردپرس، برای افرادی که مهارت‌های برنامه‌نویسی دارند نیز، مناسب است و کاربران می‌توانند با کدنویسی، هر گونه تنظیماتی را در وب سایت خود انجام دهند و صاحب وب سایت‌های حرفه‌ای شوند.

مزایای استفاده از پلتفرم وردپرس چیست؟

طراحی سایت وردپرس، یکی از انواع روش‌های طراحی سایت است، که به دلیل مزایای بی‌شمار در استفاده از آن، مورد‌ توجه بسیاری از افراد، قرار گرفته است. در ادامه، به برخی از مزایای طراحی سایت وردپرس، میپردازیم.

  1. متن باز بودن پلتفرم وردپرس

توسعه دهندگان وبسایت، می‌توانند با بهره‌مندی از این مزیت پنل وردپرس، کد‌های موردنظر خود را، به وبسایت اضافه کرده و در اختیار دیگران، قرار می‌دهند. اگر از این امکان وردپرس، به درستی استفاده شود، می‌توان نتایج اثربخشی را در وبسایت مشاهده کرد اما، باید این نکته را مد‌نظر داشته باشید که اگر از این ویژگی به درستی استفاده نکنید، ممکن است، امنیت وبسایت را به خطر بیندازید.

  1. سادگی و سهولت در طراحی سایت وردپرس و مدیریت آن

با وردپرس، هر شخصی، با حداقل میزان دانش برنامه نویسی فنی، می‌تواند پلتفرم وردپرس را نصب کرده و قالب مورد نظر را اجرا کند. علاوه بر این، وردپرس، به لطف رابط بصری، افزودن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و غیره را آسان کرده است. برای شروع طراحی سایت وردپرس، فقط به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز دارید و سپس، طراح به راحتی می‌تواند کار طراحی خود را شروع کند.

  1. تنوع در پلاگین‌ها

یکی از مزیت‌های اصلی وردپرس، تعداد زیاد افزونه‌ها است. هرکسی می‌تواند با توجه به نیاز خود، از این افزونه‌ها استفاده کند. اکثر این افزونه‌ها، به صورت رایگان در دسترس هستند، اما پلاگین‌های غیر رایگان نیز، با هزینه‌ای مناسب، در اختیار طراحان قرار می‌گیرند.

 

کلام پایانی

طراحی سایت وردپرس، یکی از انواع روش‌های پرکاربرد طراحی سایت است که امروزه، افراد زیادی برای طراحی وبسایت‌های خود، از آن استفاده می‌کنند. طراحی سایت با پلتفرم وردپرس، تقریبا روشی راحت است اما اگر به درستی از آن استفاده نکنید، ممکن است امنیت وبسایت خود را به خطر بیندازید.

به همین منظور، توصیه می‌کنیم طراحی وبسایت وردپرسی خود را، به شرکتی معتبر در زمینه طراحی وبسایت، مانند تهران سایت، بسپارید. مجموعه تهران سایت فعالیت خود را از تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۸۲ (برابر با ۲۸ دسامبر ۲۰۰۳) آغاز کرده و رزومه درخشانی در این زمینه دارد.

ابتدای مسیر ، تنها سرویس اصلی تهران سایت ، طراحی وبسایت بصورت اختصاصی بود اما پس از گذشت زمان و با روی کار آمدن سیستم‌هایی همچون وردپرس ، دی‌ان‌ان ، جوملا ، پرستاشاپ و … طراحی سایت با گستردگی و با استفاده از ابزارهای محبوب به درخواست مشتریان عزیز اجرایی می‌شد.

 

در کنار سرویس طراحی سایت ، سرویس‌هایی همچون سئو سایت ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی نیز فعال بودند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مجموعه به نشانی tehransite.com مراجعه کنید و یا با شماره 77711200-021 تماس حاصل فرمائید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH