پیش‌بینی اپل از فروش 95 میلیون دستگاهی سری آی‌فون‌ 14 حکایت دارد

در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند در وضعیت رکود به سر می‌برد و بر اساس اعلام منابع چینی، شرکت اپل قصد دارد تا از این فرصت استفاده کند. ظاهرا کمپانی آمریکایی در صدد فروش 95 میلیون دستگاه از تمامی مدل‌های سری آی‌فون 14 است. این رقم در مقایسه با پیش‌بینی قبلی حدودا 5 درصد بیش‌تر است.

تاکنون این داده‌ها صرفا از جانب رسانه‌ها منتشر شده‌اند و صحت و سقم آنها از سوی هیچ‌کدام از تامین‌کنندگان طرف قرارداد اپل تائید نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که بحران میان چین و تایوان بر عرضه محصولات جدید چه تاثیری خواهد داشت. با این‌حال آی‌فون‌های اپل از همان روز نخست در هندوستان نیز عرضه خواهند شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های غول کوپرتینویی دارای دلایلی واقعی هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری جدید آی‌فون‌‌های اپل در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهند شد؛ اگرچه در این میان به زمان دقیقی اشاره نشده است. با این‌حال اپل سرگرم ضبط محتوای ویدیویی برای معرفی آی‌فون‌های آینده خود است. بنابراین به‌نظر می‌رسد که مدت زمان انتظار چندان طولانی نخواهد بود.

پیش از این منابع خبری گزارش دادند که قیمت مدل پایه آی‌فون 14 افزایش پیدا نخواهد کرد. بنابراین این هندست با قیمت‌‌گذاری پایه 800 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اما قیمت‌گذاری گوشی‌های آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس به‌ترتیب در محدوده 1100 و 1200 دلاری متغیر خواهد بود. قیمت‌گذاری آی‌فون‌ 14 مکس هنوز اعلام نشده است.

بر اساس شنیده‌ها به‌نظر می‌رسد که فروش گوشی‌های سری آی‌فون 14 از روز 23 سپتامبر (1 مهر ماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH