گلکسی گیرهای اولیه به تایزن مجهز خواهند شد

Samsung-Galaxy-Gear-Tizen-TizenExperts1

شرکت سامسونگ که سال گذشته ساعت هوشمند گلکسی گیر را بر پایه سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه نموده بود قصد دارد تا نسخه‌های قدیمی این محصول را به سیستم‌عامل تایزن مجهز سازد.

این شرکت که پس از عرضه نسخه‌های اولیه ساعت هوشمند خود بر پایه اندروید با مشکلاتی روبرو شده بود، پس از مدتی به تایزن روی آورد و نتیجه بسیار مناسبی را از این انتقال گرفت و به همین دلیل نیز قصد دارند تا محصولات قدیمی را نیز به این امکان مجهز سازد.

شرکت سامسونگ در بیانیه خود در روز دوشنبه ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد که شرایط را به نحوی فراهم آورده است که دارندگان ساعت اصلی گلکسی گیر می‌توانند به‌صورت دلخواه از میان اندروید و تایزن یک گزینه را برای ساعت هوشمند خود انتخاب نمایند.

در این بیانیه به‌صورت مستقیم اشاره شده است که افرادی که به سیستم‌عامل تایزن مهاجرت کنند امکان استفاده از 140 نرم‌افزار را در سطح بین‌المللی خواهند داشت که این مقدار از اپلیکیشن، بیش از دو برابر تعداد کل برنامه‌های موجود برای نسخه اندروید ساعت هوشمند گلکسی گیر است. این اقدام سامسونگ شاید موجب شود که با توجه به قیمت پایین‌تر گلکسی گیر نسبت به گیر 2، فروش این محصول بالاتر برود و مخاطبین بیشتری به آن روی بیاورند.

در کنار این موضوع نیز مزایای ویژه‌ای نیز در اختیار این افراد قرار خواهد داشت تا بتوانند با کک آن مواردی را در ساعت خود شخصی‌سازی نمایند. همچنین این افراد خواهند توانست تا ساعت هوشمند خود را در حد بالایی به شکل موردعلاقه خود بیارایند و وال پیپر و جایگاه آیکون‌ها را نیز جابجا نمایند، همچنین امکان ذخیره‌سازی موسیقی بر روی ساعت هوشمند گلکسی گیر نیز با کمک سیستم‌عامل تایزن فراهم خواهد آمد تا کاربران گلکسی گیر بتوانند بدون نیاز به استفاده از گوشی خود و به‌صورت مستقیم از روی ساعت خود به موسیقی موردعلاقه‌ خود گوش فرا دهند.

سامسونگ تنها در نسخه نخست ساعت خود یعنی گلکسی گیر از اندروید استفاده نمود و بر روی نسل دوم این سری ساعت یعنی مدل‌های گیر 2 و گیر نئو، تنها از تایزن استفاده کرد تا کاربران خود را با عرضه امکانات بیشتر، راضی نگاه دارد. در کنار این موضوع باید به احترام سامسونگ به مخاطبین و مشتریان ساعت هوشمند گلکسی گیر نیز اشاره نمود زیرا انتخاب این سیستم‌عامل جدید تنها به‌صورت اختیار و انتخابی صورت خواهد گرفت که البته این رفتار چندان با رفتارهای عمومی شرکت سامسونگ و سابقه این شرکت همخوانی ندارد و باید دید که در آینده نیز این‌گونه اعمال مفید ادامه خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH