طرح مایکروسافت برای یکپارچه‌سازی همه نسخه‌های ویندوز

shared-windows-core

تا به حال، شایعات زیادی پیرامون نسخه بعدی ویندوز با اسم رمز Threshold یا آستانه منتشر شده است. طبق پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسید، مایکروسافت قصد دارد ویندوز‌فون و RT را با یکدیگر تلفیق کند ولی مدیر‌عامل اجرایی مایکروسافت، ساتیا نادلا گفت طرح‌های مایکروسافت جاه‌طلبانه‌تر است و این شرکت قصد دارد تا همه نسخه‌های ویندوز را به یک سیستم عامل واحد، مبدل کند. نادلا طرح کلی مایکروسافت را به این شکل بیان کرد:
ما نسخه بعدی ویندوز را از ۳ نسخه متفاوت به یک سیستم عامل برای اندازه‌های مختلف صفحه نمایش تبدیل خواهیم کرد. ما بخش‌های فروشگاه، بازرگانی و پلتفرم‌های توسعه‌دهندگان را یکپارچه سازی خواهیم کرد تا تجربه کاربری منسجم‌تری را به وجود آوریم و طیف وسیع‌تری از توسعه‌دهندگان را گرد آوریم.
نادلا جزییات زیادی را فاش نگرد ولی گفت که تیم مهندسی مایکروسافت، یکپارچه شده‌اند و حالا یک تیم روی ساخت یک نسخه ویندوز برای گوشی‌ها، تبلت‌ها، کامپیوتر‌ها و حتی Xbox کار می‌کند. نادلا گفت که رابط کاربری جدید، خود را با اندازه‌های مختلف صفحات نمایش هماهنگ می‌کند و همچنین به توسعه اپلیکیشن‌ها به شکل جامع که پروژه‌اش هم اکنون شروع شده است هم اشاره کرد.
به نظر می‌رسد، مایکروسافت قصد دارد طرح شرکت کنونیکال برای سیستم ‌عامل ابونتو را درباره ویندوز پیاده کند. درآینده، تنها یک کد برای سیستم عامل وجود دارد که با توجه به دستگاه‌های مختلفی که روی آن اجرا می‌شود، تغییر می‌کند و برنامه‌هایی واحد که خود را با صفحات نمایش مختلف هماهنگ می‌کنند.

 

2 در مورد “طرح مایکروسافت برای یکپارچه‌سازی همه نسخه‌های ویندوز”

  1. نننننننننننننهههههههه چیز باحالی میشه!!
    ایول من وین 8 دارم روزی 4 بار باید ریستارت کنم تا جونش بالا بیاد!! 8.1 زدم سیستم نابود شد! 9 بزنم دیگه نمیشه گفت

    1. احتمالا سیستمتون نابوده وگرنه ویندوز 8 و 8.1 جز روون ترین هاست و هیچ مشکل خاصی من تا حالا باش نداشتم.شما نمیتونه ضعف سخت افزار رو به حساب نرم افزار بذاری.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH