قیمت گذاری تلویزیون 105 اینچی، منحنی و 4K سامسونگ، تعجب همگان را برانگیخت!

samsung_105inch_curved_uhd_side-578-80

رویداد CES 2014 بود که سامسونگ از تلویزیون منحنی و 105 اینچی خو با کیفیت 4K پرده برداری کرد، اما پس از گذشت این همه مدت، این برند کره‌ای تازه دیروز قیمت این تلویزیون را اعلام کرده است. قیمتی که با شنیدنش قطعا شما هم به مانند دیگر مردم دنیا از تعجب دهانتان باز خواهد شد.

سامسونگ قیمت را 120000 دلار یعنی خیلی بیشتر از قیمت یک اتومبیل مدل بالا از یک برند مشهور یا خیلی خیلی بیشتر از درآمد بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا حتی در یک سال اعلام کرده است. احتمالا این تاخیر در اعلام قیمت هم به همین دلیل بوده است.

قطعا با این ویژگی‌ها انتظار داشتیم که قیمت این تلویزیون گران باشد اما این رقم؟ واقعا دیوانه کننده است.

ویژگی‌های این دستگاه بی نظیر است، رزولوشن 2160*5120 پیکسلی آن بعلاوه بزلهای 0.3 اینچی و وزن حدودا 89 کیلو گرمی‌اش، از آن یک غول در هر زمینه‌ای می‌سازد.

اگر تا بحال و پس از خواندن این خبر هنوز هم در حال تکان دادن سر خود هستید و از این خوش خیالی سامسونگ در عجبید، ادامه دهید چون این تنها شما نیستید که چنین حسی دارید!

14 در مورد “قیمت گذاری تلویزیون 105 اینچی، منحنی و 4K سامسونگ، تعجب همگان را برانگیخت!”

  1. دددددددددیییییییییییییههههههههههههههههههههههههه

    من اینو میزارم دکور باهاش مگه میشه شبکه سه دید اون با گیرنده دیجیتال که همش قطعه

  2. بادلار3200تومنی میشه 384 میلیون
    چجوری حساب کردین که یکی میگه 36 میلیون/یکی میگه 3میلیارد و 124 میلیون!!!!!/میشه با این پول یه بنز یا بی ام دبیلیو یا پروشه خرید!!!!!

  3. عزیز من شرکت های بزرگ دنبال مارک خز نمیرن ،شرکت های بزرگ دنبال سونی ،پاناسونیک،اپل و شارپ میرن که حد اقل کلاس هم داشته باشه

    1. دوست من یک میلیارد و دویست میلیون نیست و اگر دقت کنید 120 هزار دلار هست تقریبا معادل قیمت خودرودی محبوب Porsche 911 GT3 !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH