8 اسپیکر کوچک، زیبا و جیبی برای اسمارت فون شما

اسپیکر و بلندگوهای بلوتوث امروز یکی از پرکاربردترین وسایل جانبی کامپیوتر و اسمارت فون ها محسوب می‌شود. برخی از تولیدکنندگان این بلندگوها را در طرح‌هایی جذاب و شیک و البته صدایی رسا برای جذب کاربران تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این بلندگوهای بلوتوثی مورداستفاده های زیادی دارد و همین باعث علاقه بیش‌ازحد کاربران شده است. این وسایل برای پیک‌نیک، اتاق‌خواب، حمام، میز کار و … بسیار مفید است!

ما در این مقاله سعی داریم چند مدل از این اسپیکرهای پرتابل را باهم مرور کنیم.

این بلندگوها در سایز کوچک و جیبی تولیدشده و به‌شدت خوش‌دست هستند! اما در این میان چند مدل هم علاوه بر این حمل‌ونقل راحت، ضد آب نیز هستند که به شما کمک می‌کنند تا زیر باران هم بتوانید به‌راحتی به موزیک گوشی دهید!

اگر گوشی کنونی شما HTC One M8 باشد خوب طبیعتا به هیچ بلندگویی نیاز ندارید، اما اگر خواهان اسپیکری به بلندی صدای آن هستید حتما می‌توانید سری به این مدل‌ها بزنید!

1- اسپیکر جیبی Jawbone JAMBOX

طراحی این اسپیکر چیزی همانند یک‌تکه آجر است اما بسیار زیباتر و خوش‌صداتر! این بلندگو دارای بدنه‌ای یکپارچه بوده و از آلومینیوم ساخته‌شده است. طراحی این دستگاه باعث شده است تا صدایی واضح و واقعا بلند به شما ارائه شود. باتری داخلی این دستگاه می‌تواند تا ۱۰ ساعت بدون توقف برای شما آهنگ پخش کند! همچنین زمان حالت آماده‌به‌کار این اسپیکر خوش‌صدا نیز حدودا ۷۵ ساعت است.

قیمت این آجر خوش‌صدا چیزی در حدود 130 دلار است!

Jawbone-JAMBOX-Bluetooth

2- بلندگوی Big Blue

در این دستگاه، از یک میکروفون داخلی برای مکالمه نیز استفاده‌شده است. همچنین قابلیت کاهش نویز جهت مکالمه بهتر نیز از دیگر امکانات این اسپیکر است. بااینکه قرار است این وسیله یک بلندگوی جیبی باشد، اما شما باید از یک جیب بزرگ برای این کار کمک بگیرید.

این زیبای خوش‌صدا را می‌توانید با 130 دلار تهیه کنید.

Big-Blue-Go-Wireles

3- اسپیکر Postlerferguson Audio Super

طراحی زیبا، ضد آب، ضد غبار، سایز جیبی، ۸ ساعت دوام باتری و بلوتوث ورژن ۴

البته اگر مایل به خرید این وسیله هستید، عجله نکنید! هنوز به تولید انبوه نرسیده است!

Postlerferguson-

4- اسپیکر JBl Micro Wireless

این مورد یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در این زمینه به شمار می‌رود. این دستگاه بلوتوثی از یک ورودی AUX هم‌جهت پخش موزیک از سایر دستگاه‌ها بهره می‌برد. یک باتری شارژی داخلی نیز شرایط را بهتر می‌کند. این اسپیکر فوق‌العاده کوچک و قابل‌حمل است و در رنگ‌های زیبایی به بازار عرضه‌شده است. حک شدن نام برند JBL کار را برای شما تمام می‌کند. اگر مایل به خرید این اسپیکر هستید باید 50 دلار ناقابل هزینه کنید.

JBL-Micro-Wireless

5- بلندگوی Soundmatters foxL v2

یک بدنه فلزی زیبا! ‌شما می‌توانید این بلندگو را به همراه یک HTC One M8 حمل کنید! چون کاملا به هم می‌آیند!

باتری این وسیله می‌تواند بیش از 20 ساعت دوام بیاورد. این اسپیکر گران‌قیمت 200 دلار هزینه برای شما خواهد داشت!

Soundmatters-foxL-v2(1)

6- بلندگوی Divoom Blutune-Bean

اگر اسپیکر JBL فوق‌العاده کوچک بود، این مدل را می‌توان یک بلندگوی میکرو سایز دانست! یک بلندگوی ۳ واتی، میکروفون و یک باتری قابل شارژ در کنار هم قرار داده شده است! با اینکه نباید از این دستگاه انتظار صدای بیش‌ازحدی داشت اما قیمت 30 دلاری آن دلیل خوبی برای خرید آن است.

Divoom-Bluetune

7- Zelta Products Mini

بازهم یک مدل بسیار کوچک و زیبا. این وسیله با تمام دستگاه‌های بلوتوث دار به‌راحتی کار می‌کند. از قابلیت های آن می‌توان به حالت Sleep mode، پشتیبانی از تماس به‌وسیله قابلیت Hands-free، جک 3.5 میلی‌متری برای پخش موزیک توسط کابل و یک باتری باقدرت توان 6 ساعت پخش اشاره کرد. 36 دلار قیمت تعیین‌شده این اسپیکر است.

Zelta-Products

8- اسپیکر Targus Pocket size

اگر دنبال یک اسپیکر ارزان، جیبی و خوش‌صدا می‌گردید، حتما به این مدل هم نگاهی بی اندازید! البته ظاهر این اسپیکر نشان از صدای آن ندارد! ولی خوب این وسیله را می‌توانید با قیمت حدودا 27 دلار تهیه کنید!

Targus-Pocket

2 در مورد “8 اسپیکر کوچک، زیبا و جیبی برای اسمارت فون شما”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH