سامسونگ گلکسی A04 Core با تراشه هلیو P35 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

چند ماه قبل شاهد انتشار نخستین اطلاعات پیرامون اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A04 Core در فضای مجازی بودیم. این هندست یک مدل پایین‌رده به‌شمار رفته و به‌عنوان جانشین سامسونگ گلکسی A03 Core روانه بازار خواهد شد.

اکنون این دستگاه پیش از معرفی رسمی در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده و عملکرد و مشخصات کلیدی آن برای عموم روشن شده است. سامسونگ گلکسی A04 Core با شماره مدل SM-A042F در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. اطلاعات مندرج در این فهرست از به‌کارگیری یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتزی و یک مادربرد با اسم رمز “a04e” حکایت دارند.

همچنین این فهرست نشان می‌دهد که پردازنده مذکور MT6765V/CB نام دارد. این موضوع نشان می‌دهد که تراشه مورد اشاره از نوع هلیو P35 ساخت شرکت مدیاتک است.

همچنین این فهرست نشان می‌دهد که گلکسی A04 Core مجهز به 3 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 12 خواهد بود. از جنبه عملکردی نیز این اسمارت‌فون در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 4 به‌ترتیب امتیازات 802 و 3556 را کسب کرده است. اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این دستگاه دارای پنل پشتی از جنس پلی‌کربنات با روکش مات است.

 

پنل پشتی گوشی از دوربین منفرد و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و دکمه پاور روی لبه سمت راست بدنه گوشی مستقر شده است. بعلاوه از اسکنر اثرانگشت هیچ خبری نخواهد بود. در نهایت بر اساس رندرهای پیش‌تر لو رفته انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون در 3 مدل رنگی مشکی، سبز و مسی روانه بازار شود.  سایر جزئیات مربوط به سامسونگ گلکسی A04 Core کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک جزئیات بیش‌تری در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شود.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی A04 Core با تراشه هلیو P35 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH