جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری شیائومی 12T و 12T پرو اعلام شد

طی هفته گذشته برند ردمی از اسمارت‌فون ردمی K50 اولترا در بازار چین رونمایی کرد. برخی گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه طی ماه اکتبر تحت عنوان شیائومی 12T پرو در بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها در کنار شیائومی 12T پرو از یک مدل معمولی با نام شیائومی 12T نیز رونمایی خواهد شد.

یک گزارش اخیرا منتشر شده به انواع مدل‌های رنگی و محدوده قیمتی سری شیائومی 12T اشاره نموده است. اکنون یک افشاگر با نام Snoopy Tech جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری دقیق سری شیائومی 12T را اعلام کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که شیائومی 12T با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. این اسمارت‌فون در مدل‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و آبی قابل دسترس خواهد بود. بعلاوه این هندست 649 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد.

شیائومی 12T پرو با همان رنگ‌آمیزی و پیکره‌بندی مشابه مدل استاندارد عرضه خواهد شد. بعلاوه این هندست با برچسب قیمتی 849 یورویی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ این هندست احتمالا طراحی و مشخصات خود را از ردمی K50 اولترا به ارث خواهد برد.

شیائومی 12T پرو احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتزی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 خواهیم بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون نیز احتمالا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌همراه حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تامین خواهد شد.

ردمی K50 اولترا 

شیائومی 12T پرو احتمالا مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. این هندست احتمالا با دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

از سوی دیگر انتظار می‌رود که شیائومی 12T با مشخصات مشابه مدل پرو عرضه شود؛ با این تفاوت که مدل استاندارد در عوض استفاده از تراشه‌ اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام از تراشه Dimensity 8100 Ultra بهره خواهد برد. بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH