بسته 40 گیگابایتی رایگان برای مشمولان فعال شد

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال‌سازی بسته اینترنت 40 گیگابایتی برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه ‌بگیر خبر داد.

حقی درهمین راستا گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار کمتربرخوردار، اطلاعات مشمولینی که در بازه زمانی تعیین شده پس از صحت‌سنجی شماره‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در خصوص این موضوع که سرپرستان سه دهک اول مشمول یارانه‌ها می‌شوند توضیح داد: در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام شده حدود 944 هزار نفر از سرپرستان خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های وب، آپتل، سامان تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده و برای سیم‌کارت این دسته از مشمولان که مشکلی برای فعال‌سازی بسته مانند قطعی سیم‌کارت به‌دلیل بدهی یا مسدودی و غیره نداشته‌اند، بسته اینترنت برایشان فعال شده و پیامک فعال‌سازی ارسال شده است.

وی ادامه داد: این بسته 40 گیگابایتی سالانه است که 30 گیگابایت آن برای استفاده از سایت‌های منتخب و 10 گیگابایت آن برای استفاده از دیگر سایت‌ها خواهد بود.

به گفته مجید حقی، این بسته‌ها برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده و با هدف حمایت از اقشار کم‌برخوردار و در قالب مسئولیت اجتماعی اپراتور اجرایی می‌شود.

حقی اظهار کرد: متقاضیانی که ثبت‌نام آنها از طریق سامانه خدمات دولت هوشمند یا کدهای دستوری موفقیت‌آمیز بوده و این بسته برای آنها فعال نشده است می‌توانند با مراکز تماس اپراتور خود تماس گرفته و وضعیت فعال‌سازی بسته اینترنت خود را جویا شوند. در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به نشانی https://195.cra.ir درخواست خود را ثبت کنند تا رسیدگی شود.

 

1 در مورد “بسته 40 گیگابایتی رایگان برای مشمولان فعال شد”

  1. با سلام و احترام من یک گوشی شیایومی poco m4 pro
    دارم خشاب سیم کارت و مموریش رو گم کردم اگر یدکی از این قطعه هست لطفاً به من اطلاع بدید تشکر
    شماره تماس
    ۰۹۱۴۸۵۶۳۸۹۹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH