حمایت دیوار از شیپور: به‌صورت موقت از گوگل پلی کنار می‌رویم!

پس از آنکه بزرگ‌ترین مارکت اندرویدی دنیا یعنی گوگل پلی در اقدامی ناگهانی، تمام اپلیکیشن‌های متعلق به مجموعه شیپور را از روی این بازار اندرویدی حذف کرد، بسیاری دلیل آن را در راستای تحریم‌های آمریکا دانستند که البته مشخص نیست از چه ساز و کاری هم پیروی می‌کند، چرا که بر خلاف اپ استور (فروشگاه متعلق به اپلیکیشن‌های iOS)، به‌طور معمول گوگل سختگیری خاصی در ارتباط با اپلیکیشن‌های اندرویدی که متعلق به کشورمان هستند، نشان نمی‌دهد.

حال پس از این حذف ناگهانی، بزرگ‌ترین رقیب شیپور در کشور یعنی دیوار، طی یک بیانیه کوتاه، حمایت خودش را از رقیب دیرینه اعلام کرده و برای ایجاد فضای رقابتی سالم در این عرصه، اقدام به حذف اپلیکیشن خود در گوگل پلی برای کاربران تازه وارد کرد. متن بیانیه دیوار به شرح زیر است:

اخیرا مطلع شدیم برنامه شیپور بدون اخطار قبلی و به دلیل تحریم از گوگل پلی حذف شده است. دیوار عمیقا از این اتفاق متاسف است. تصمیم گرفتیم در حمایت از شیپور، برنامه دیوار برای کاربران جدید به صورت موقت در فروشگاه گوگل‌پلی نمایش داده نشود تا این کسب‌وکار تا حدی از آسیب‌های رقابتی ناشی از عدم حضور در گوگل‌پلی دور بماند. از همراهی کاربرانمان با این تصمیم سپاسگزاریم و امیدواریم مشکل رخ داده برای دوستان‌مان در شیپور در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

1 در مورد “حمایت دیوار از شیپور: به‌صورت موقت از گوگل پلی کنار می‌رویم!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH