سامسونگ هدف‌گذاری فروش اسمارت‌فون‌های خود را نسبت به سال 2021 کاهش داد

تبعات منفی ناشی از شیوع فراگیر بیماری کووید 19 بر بازار احتمالا در حال کاهش هستند؛ اما در این میان مسائل جدیدی به وجود آمده که کار را برای کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون دشوارتر نموده است. وبسایت The Elec گزارش می‌دهد که این موضوع موجب شده تا سامسونگ استراتژی تولید خود برای سال 2022 را مورد بازنگری مجدد قرار دهد.

بر اساس اعلام این نشریه کره‌ای، هدف‌گذاری اولیه سامسونگ به تولید 334 میلیون دستگاه اسمارت‌فون اشاره داشت که از این تعداد، 284 میلیون دستگاه توسط خطوط تولید سامسونگ ساخته شده و 50 میلیون دستگاه باقیمانده توسط شرکای تجاری طرف قرارداد سامسونگ تولید می‌شوند. از این تعداد، سامسونگ به‌دنبال نقل و انتقال 300 میلیون دستگاه اسمارت‌فون بود؛ اما در ادامه این رقم مورد بازنگری قرار گرفت و به 260 میلیون دستگاه کاهش پیدا کرد. همچنین بر اساس اعلام منابع آگاه، هدف‌گذاری تولید کمپانی طی ماه‌های اکتبر و نوامبر به 34 میلیون دستگاه کاهش یافت که در مقایسه با رقم معمول طی این دوره بسیار کمتر است.

برای مقایسه جالب است بدانید که شیوع فراگیر ویروس کرونا در سال 2020 موجب عملکرد ضعیف سامسونگ شد و این کمپانی تنها 250 میلیون دستگاه اسمارت‌فون را به بازار عرضه کرد. سامسونگ در سال 2021 حدودا 300 میلیون دستگاه اسمارت‌فون تولید و 270 میلیون واحد از آنها را در اختیار مشتریان قرار داد. این رقم در مقایسه با هدف‌گذاری جدید سامسونگ برای سال 2022 حدودا 10 میلیون دستگاه بیش‌تر است.

منابع خبری از افزایش تورم، کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان و مشکلات زنجیره تامین به‌عنوان اصلی‌ترین دلایل کاهش هدف‌گذاری فروش سامسونگ طی سال جاری میلادی یاد می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH