ارز trx

بهترین روش خرید ارز دیجیتال ترون

تاکنون در مورد ترون زیاد گفته‌ایم. پروژه‌ای بسیار جاه‌طلبانه در زمان فعلی که به دنبال ساختن یک فضای اینترنتی کاملا غیرمتمرکز است. این پلتفرم هم‌اکنون بین بزرگ‌ترین پروژه و بزرگ‌ترین سیستم‌های اجرایی مبتنی بر بلاک چین قرار گرفته است.

ترون با دارا بودن ظرفیت تراکنش عجیب 2 هزار تراکنش بر ثانیه، یکی از سریع‌ترین شبکه‌ها محسوب می‌شود. کارمزد تراکنش‌ها در این شبکه نزدیک به صفر بوده که بسیار بسیار جذاب و خاص است. هرچند این تنها ویژگی خاص ترون نیست.

در شبکه ترون شما می‌توانید با بهره‌گیری از 2 استاندارد TRC-10 و TRC-20 توکن‌های خود را ایجاد کنید. برای اینکه بدانید این دو استاندارد چه قدر فراگیر و جذاب هستند، باید بگوییم که توکن بیت تورنت که البته مالک اصلی آن جاستین سان یا همان مالک ترون است، بر روی شبکه TRC-10 بنا شده است.

اما یکی از جذابیت‌های ترون، برای معامله‌گران یا تریدرهای داخلی کارمزد پایین این رمز ارز است. ترون با نام اختصاری TRX هم اکنون با حجم بازاری حدود 5.5 میلیارد دلار در رتبه 24 ام بازار کریپتو قرار گرفته است و سهمی حدودا 0.32 درصدی از کل بازار را در اختیار خود گرفته است.

خرید ترون

از کجا ترون بخریم؟

خرید ترون مثل هر ارز دیجیتال دیگری برای شما که در ایران زندگی می‌کنید، چند راه بیشتر ندارد.

راه اول خرید از افراد و اشخاص ثالث به صورت اعتماد دو طرفه است. یعنی کسی را پیدا کنید که با قیمت مدنظر خود، ترون را به شما فروخته و به کیف پول شما واریز کند و در ازای آن پول بگیرد؛ طبیعتاً این راه به هیچ وجه منطقی و ایمن نیست و اصلا توصیه نمی‌شود!

راه دوم استفاده از صرافی‌ها و سایت‌های خرید و فروش خارجی است، یعنی صرافی‌های بین‌المللی مثل بایننس که بسیار مطمئن هستند. اما مشکل اینجاست که کشور ما در لیست آن‌ها نبوده و به دلیل تحریم‌ها، شما نمی‌توانید با IP ایران وارد سایت شده، ثبت نام کرده و یا به خرید و فروش بپردازید. برای این کار باید با خرید نرم‌افزارهایی اقدام به اخذ IP ثابت کرده و وارد سایت شوید. خب این روش هم سخت بوده، ریسک بالایی دارد و بارها باعث بلاک شدن دارایی افراد شده است.

این مطلب را هم بخوانید: نگاهی به کیف پول‌های رمز ارز ترون

اما راه ساده و ایمن برای خرید ترون، استفاده از پلتفرم‌های خرید و فروش همتا به همتای ایرانی است. در این اپلیکشن‌ها یا سایت‌های داخلی، شما به راحتی وارد سایت شده و با ثبت نامی بسیار ساده می‌توانید با ریال خود اقدام به خرید اکثر ارزهای دیجیتال کنید.

سایت و پلتفرم ارزیف یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ترون حساب می‌شود. سوپر اپلیکشن اندرویدی ارزیف، با بهره‌گیری از ایمنی بسیار بالا، در کنار محیطی بسیار کاربرپسند و دارا بودن اکثر ارزهای جذاب بازار، برای شما محیطی را فراهم کرده است تا با احراز هویتی ساده و بدون پیچیدگی، بتوانید اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خصوصا ترون نمایید.

عکس توکن ترون

شما می‌توانید با دانلود اپلیکشن ارزیف از پلی استور، آنرا بر روی گوشی خود نصب کرده و به راحتی مراحل ثبت نام را طی نمایید. اگر هم گوشی شما آیفون هست نگران نباشید؛ با مراجعه به سایت ارزیف می‌توانید با بهره‌گیری از نسخه تحت وب این پلتفرم، به معاملات خود بپردازید.

به خاطر داشته باشید که با توجه به شرایط بازار و قوانین سخت، فعلا بهترین، ساده‌ترین و البته ایمن‌ترین راه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده از پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای شناخته شده و مطمئن ایرانی است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH