نگاهی به کیف پول‌های رمز ارز ترون

ترون، رمز ارزی محبوب و بسیار جذاب است که هر فعالی در بازار کریپتو آن را می‌شناسد. رمز ارزی با مقیاس پذیری و توان اجرایی بالا که با برنامه ریزی روی قرادادهای هوشمند، به دنبال ایجاد یک فضای اینترنتی کاملا غیر متمرکز است. ترون با دارا بودن دو استاندارد خاص به نام‌های TRC-10 و TRC20 به شما امکان ایجاد توکن‌های اختصاصی خود را می‌دهد.

بیت تورنت را هم حتما می‌شناسید، توکنی محبوب متعلق به نرم افزار معروف تورنت! توکن این نرم افزار مدتی پیش بر روی استاندارد TRC-10 فعال و به بازار عرضه شد.

همانطور که می‌دانید ترون قابل استخراج نبوده و تراکنش‌هایش از طریق الگوریتم اثبات سهام انجام می‌شود. تعداد کل ترون‌هایی که توسط تیم توسعه  دهنده ترون برای این ارزدیجیتال پیش بینی شده است، چیزی در حدود 100 میلیارد واحد است.

کیف پول ترون

طبیعتا چون ترون بر روی شبکه اختصاصی خود فعال است، برای بهره گیری و ذخیره آن باید از کیف پول‌های مخصوص استفاده شود. معمولا هر ارزدیجیتالی، خود به صورت رسمی چندین کیف پول یا یک کیف پول رسمی را برای ذخیره سازی معرفی می‌کند که می‌توانید برای رویت آن‌ها به سایت رسمی ترون مراجعه کنید.

اما معمولا بهترین گزینه برای نگهداری از ارزهای دیجیتال، کیف پول های فیزیکی و سخت افزاری است. کیف پول لجر یکی از محبوب‌ترین و البته ایمن ترین ولت‌های سخت افزاری است که از ارزدیجیتال ترون را نیز پشتیبانی می‌کند. البته خب باید به این نکته توجه کرد که کیف پول‌های سخت افزاری رایگان نبوده و برای بهره گیری از آن‌ها می‌بایست اقدام به خریدشان کنید!

  • TronLink

یکی از اپ‌ها و کیف پول‌هایی که مورد تایید وبسایت ترون نیز هست، ترون لینک نام دارد. این کیف پول به صورت نرم افزاری بر روی گوشی‌های اندروید و ios قابل نصب و استفاده است. همچنین با بهره گیری از افزونه ترون لینک امکان استفاده از آن بر روی ویندوز نیز وجود دارد.

  • تراست والت

این کیف پول محبوب و معروف را اکثرا می‌شناسیم، تراست والت متعلق به بایننس بوده و از امنیت بسیار خوبی برخوردار است. اپلیکیشن تراست والت نیز بر روی گوشی‌های آیفون و اندروید قابل نصب بوده و علاوه بر ترون از اکثر رمزارزهای معتبر بازار پشتیبانی می‌کند.

  • Atomic Wallet

یک کیف پول معتبر دیگر برای ترون، اتمیک ولت است. این کیف پول نیز بر روی گوشی‌ها و ویندوز قابل استفاده است.

قیمت ترون

ترون با نماد TRX هم اکنون با ارزش بازار 6 میلیارد تومانی‌اش؛ در رتبه 13 بازار رمز ارزها قرار دارد. اوج قیمت ریالی ترون 3816 تومن و در فروردین ماه سال 1400 بود که هم اکنون چیزی 45 درصد کمتر از آن زمان در حال معامله است.

با این حساب، ترون در بازه 6 ماهه منفی 13 درصد و بازه یکساله مثبت 5 درصد رشد قیمتی داشته است. لازم به ذکر است که هم اکنون 92 میلیارد از 100 میلیارد واحد ترون در حال گردش است.

از کجا ارزهای دیجیتال برتر بازار را بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش ارزها و توکن های مختلفی می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید ارزهای دیجیتال و توکن‌ها تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون توکن‌های نام‌برده به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر یکی از معدود پلتفرم‌های همتا به همتا که در کنار رمز ارزهای برتر بازار، توکن‌های تازه واردی چون ددی دوج، بیبی دوج، بیبی کیک، Kishu ،Feg و شیبا اینو را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی این توکن‌ها نیز در آنجا بشوید. پس اگر به معامله و ترید علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال خاص کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH