توکن ویتا اینو

ویتا اینو چیست و از کجا آن را بخریم؟

توکن ویتا اینو یک ارز دیجیتال در خانواده میم کوین‌ها است که با مزیت‌هایی که در این مطلب بیان کردیم، می‌توانیم به آینده آن امیدوار باشیم.

بازار ارز دیجیتال، بازاری وسیع است که روز به روز هم وسعت آن در حال افزایش است. توکن‌های مختلفی بنا به سلیقه هر فرد می‌توانید در آن پیدا کنید که یکی از انواع آن‌ها، میم کوین‌ها هستند که طرفداران بسیار زیادی در نقاط مختلف کسب کرده‌اند. از معروف‌ترین میم کوین‌ها می‌توان دوج کوین و شیبا اینو را نام برد.

یکی دیگر از توکن‌های این بخش، توکنی با نام ویتا اینو (Vita inu) است. میم کوین ویتا اینو در واقع یک رقیب جدید برای شیبا اینو و دوج کوین به‌حساب می‌آید که به دلیل مزیت‌هایی که دارد می‌توان این توکن جدید را برتر از رقبای آن دانست و آینده درخشانی را برای این رمزارز پیش‌بینی کرد.

میم کوین ویتا اینو که در سال 2021 راه‌اندازی شد، یک توکن حاکمیتی اکوسیستم VINU است. این پروژه به کاربر مزیت‌هایی برتر از رقبای آن مثل سرعت بالاتر در انجام تراکنش می‌دهد. همچنین این رمز ارز برخلاف شیبا اینو و دوج کوین، هیچ هزینه کارمزدی از کاربر دریافت نمی‌کند.

مزیت دیگر این پروژه پشتیبانی از قراردادهای هوشمند است که رقبای آن فاقد این ویژگی هستند. این مزایا در واقع به ما می‌گوید که در صورت عملی شدن آن‌ها می‌توان به آینده آن حتی بیشتر از میم کوین‌های دیگر امیدوار باشیم.

برنامه‌های پروژه ویتا اینو

این پروژه در حال توسعه، متاورسی با نام Vinuverse است که قرار است تبدیل به یک دنیای واقعیت مجازی بزرگ شود. همچنین راه‌اندازی برنامه غیرمتمرکز VinuSwap، توکن غیرمثلی یا همان NFT، استیک کردن و رویدادهای مختلف دیگر در نقشه راه این پروژه دیده می‌شود که نشان‌دهنده فعالیت بالای این پروژه در بازار است و توسعه‌دهندگان آن، دید بلندمدتی به ویتا اینو دارند.

ویتا اینو همچنین توسط شرکت CertiK تایید شده است که می‌تواند نشان‌دهنده شفافیت آن و اهمیت این موضوع برای توسعه‌دهندگان آن باشد.

ارز دیجیتال vita inu

عرضه توکن Vita inu

به‌طورکلی عرضه حداکثری ویتا اینو، یک کوادریلیون است. به این معنی که بیشتر از این مقدار ساخته نخواهد شد. نحوه توزیع این رمزارز هم به این صورت است که 50 درصد آن به سازمان مستقل غیرمتمرکز یا همان دائوی پروژه تخصیص داده می‌شود. این 50 درصد شامل سوزاندن توکن، بازاریابی و رشد و توسعه پروژه می‌شود. 25 درصد ویتا اینو به‌صورت عمومی توزیع خواهد شد و 25 درصد باقی‌مانده به تیم پروژه تخصیص داده می‌شود. ارزش بازار این توکن در حال حاضر نزدیک به 9.2 میلیون دلار و حجم معاملات آن 2.523 میلیون دلار است.

مقایسه ویتا اینو با دوج و شیبا
مقایسه ویتا اینو با دوج کوین و شیبا اینو

از کجا Vita inu بخریم؟

توکن ویتا اینو از به دلیل ناشناخته بودن آن، شاید در هر پلتفرم و یا صرافی وجود نداشته باشد. در حال حاضر این توکن در صرافی‌های خارجی از جمله Pancakeswap، Uniswap، Bybit، Bitrue و MEXC لیست شده است. اما در بین صرافی‌های داخلی، شما می‌توانید در پلتفرم معاملاتی ارزیف که یکی از برترین پلتفرم‌های داخلی در زمینه ارز دیجیتال است. آن را به راحتی خرید و فروش کنید.

پلتفرم ارزیف همچنین از میم کوین‌های مختلف زیادی از جمله بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، ریوشی، همستر و… پیشتیبانی می‌کند. می‌توانید اپلیکیشن ارزیف را دانلود و نصب کنید و معاملات خود را به راحتی انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH