افزایش تعرفه تلفن ثابت تصویب شد؟

به تازگی تعرفه‌های جدید تلفن ثابت از سمت مخابرات اعلام شد، در این تعرفه جدید علاوه بر افزایش نرخ مکالمه با تلفن ثابت به پرداخت مبلغ ثابت و ماهانه برای نگه داشتن خط نیز اشاره شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، تابستان امسال مورد تایید قرار گرفت و درصورت موافقت رگولاتوری و ابلاغ به مخابرات، اعمال و اجرایی خواهد شد. محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در این راستا گفت: تعرفه تلفن ثابت تقریبا 12 سال است که برخلاف افزایش تورم تغییری نکرده است. ما درخواستمان را برای تغییر تعرفه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه دادیم و آ‌ن‌ها بررسی کردند و کارهای کارشناسی آن انجام شد.

ظاهرا در این تعرفه جدید ذکر شده که در استان تهران به ازای 4444 دقیقه مکالمه، هزینه‌ای معادل 20 هزار تومان، برای سایر مراکز استان‌ها به ازای حداقل 3333 دقیقه مکالمه 15 هزار تومان به عنوان حداقل پرداخت و سایر شهرها به ازای 2666 دقیقه مکالمه معادل ده هزار تومان به هزینه پرداختی تلفن افزوده خواهد شد.

همچنین طبق این مصوبه کاربران تلفن‌های ثابت استان تهران برای حفظ خط تلفن ثابت خود، باید ماهانه 20 هزار تومان، پرداخت کنند. این هزینه فقط برای ساکنین پایتخت و کسانی لحاظ می‌شود که از خط خود استفاده نکرده و فقط می‌خواهند آن را نگه دارند.

بیدخام افزود: این تعرفه در سازمان تنظیم مقررات رادیویی و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز تصویب شد و به کمیسیون تنظیم بازار ارسال گردید؛ آن‌جا هم با شرایطی مصوب شد و پس از آن به وزارت ارتباطات ابلاغ گردید.
وی در ادامه گفت که در انتظار بررسی کمیسیون تنظیم بازار و ابلاغ از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به هستند تا فرآیند اطلاع رسانی در این زمینه را شروع کنند.
نظر شما در مورد تعرفه‌های جدید چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

8 در مورد “افزایش تعرفه تلفن ثابت تصویب شد؟”

  1. جیب مردم روز به روز خالیتر، اعصاب و روان داقونتر، و ایرانی که قرنهاست دچار ملخ زدگیه و چیزی که مردم دیگه متوجه شدند، نبودن راه نجات از دست آقاها و آقا زاده هاشون هست

  2. تا کی از جیب مردم باید هزینه سوء مدیریت و حقوق های نجومی مدیران مخابرات و ریخت و پاش هاشون پرداخت بشه
    پاداش ها به هیئت مدیره شرکتی که میگه ضرر ده هست چرا پرداخت میشه؟!

  3. طبق این تعرفه الان باید پول اضافی که دارند میگیرند را پس بدن الان خیلی خیلی بیشتر از این دارن از مردم پول تلفن میگیرند احتمالا ریاله اینا به تومان دارن پول قبض تلفن مینویسند

    1
    3
  4. حالا تکلیف اونایی که خط تلفن فقط برای adsl مخابرات گرفتن چی میشه . الان خط من حتی تلفن هم بهش وصل نیست و فقط از این خط برای اینترنت مخابرات استفاده میکنم. ( کاش این مورد رو هم به گوش مسولین برسونید )

    1
    11
  5. سوال این نیست چرا قیمت همه چی هر روز گرون تر میشه!!
    سوال اینه که این افزایش قیمت ها تا کجا ادامه داره و کی قراره ثابت شه؟!!!

    1
    8
      1. خخخخ ملت ایران تحملشون بالاس و *************** میکنه. تا بوده همین بود تورم در اقتصاد ریشه ای شده و مسئولین رفاه طلب قدرت حل ریشه ای ندارن. دوتاه ارامبخش تزریق میکنن بیماری اما سرجاری خودشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH