سامسونگ برای تولید برخی اجزای گلکسی زد فولد 4 از مواد بازیافتی استفاده می‌کند

سامسونگ برای تولید جدیدترین محصولات موبایلی خود شامل گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، سری گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو از باکیفیت‌ترین مواد اولیه بهره گرفته است. این موضوع موجب شده تا گجت‌های مورد اشاره به شکل شگفت‌انگیزی انعطاف‌پذیر باشند. با این‌حال غول کره‌ای برای تولید چندین مولفه از این گجت‌ها به سراغ مواد اولیه بازیافتی رفته است.

سامسونگ اخیرا به منظور ارائه توضیحات بیش‌تر حول این موضوع اقدام به انتشار چندین ویدیو نموده است. این ویدیوها صرفا جنبه آگاهی‌بخشی داشته و فاقد جلوه‌های ویژه فانتزی یا موسیقی متن جذاب هستند. در عوض این ویدیوها نشان‌دهنده اجزای متعدد تولید شده با استفاده از مواد اولیه بازیافتی هستند.

این ترکیبات در جدیدترین دستگاه‌های موبایلی سامسونگ مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند. در این ویدیوها اعلام شده که کدام اجزا با استفاده از مواد بازیافتی و کدام‌یک با استفاده از پلاستیک استخراج شده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده تولید می‌شوند.

سری گلکسی S22 نخستین دستگاهی بود که سامسونگ برای تولید برخی اجزای آن از مواد پیشرفته بازیافت شده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده استفاده کرد. در ادامه بسیاری از اجزای غیر حیاتی در گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 نیز با استفاده از مواد بازیافتی مشابه تولید شدند. اجزای معمول تولید شده با استفاده از مواد بازیافتی شامل براکت‌های کانکتور، مجموعه اسپیکرها، قسمت پشتی دکمه‌ پاور و کلیدهای جانبی، کانکتورهای نمایشگر و براکت‌های اطراف لولا هستند.

 

میزان استفاده از مواد بازیافتی برای گلکسی بادز 2 پرو احتمالا بیش‌تر بوده و و تقریبا تمامی بخش‌های کیس حمل و جعبه هدفون با استفاده از این ترکیبات تولید شده‌اند. همچنین برخی اجزای داخلی این ایربادها نظیر براکت‌های PCB و هولدرهای باتری با استفاده از مواد اولیه فرآوری شده از تورهای ماهیگیری تولید می‌شوند. در ادامه ویدیوهای منتشر شده توسط سامسونگ برای 4 گجت گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو را ملاحظه می‌کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH