امسال بهترین دوربین‌ها برای کاربری خانگی کدام‌ها هستند؟

اگرچه امروزه اسمارت فون‌ها دارای دوربین بسیار قدرتمندی هستند و تا حدود زیادی می‌توانند نیاز‌های کاربران را رفع کنند، اما همچنان عده‌ای هستند که حساب خاصی برای دوربین اسمارت فون‌ها باز نمی‌کنند و دوربین را به‌صورت یک دستگاه مجزا بهتر می‌دانند. شایان ذکر است که دوربین اسمارت فون‌ها برای کاربران حرفه‌ای به هیچ وجه مناسب نیست و تنها می‌تواند نیاز کاربری‌های عادی و روزانه را حل کند.

از دلایلی که کاربران را به سوی دوربین‌های عکاسی می‌کشاند می‌توان به قابلیت زوم اپتیکال اشاره کرد که امروزه نیز دوربین‌های عکاسی خانگی در آن پیشرفت بسیار زیادی کرده‌اند و اغلب کمپانی‌ها سعی می‌کنند با بالا بردن زوم دستگاه فاصله دوربین‌ها را از اسمارت فون‌ها زیاد‌تر کنند. دلیل دیگر برای خرید دوربین عکاسی می‌تواند فلاش قدرتمند آن‌ها باشد، زیرا اغلب اسمارت فون‌ها فلاش چندان قدرتمندی ندارد و گاهی نیاز کاربران را نمی‌توانند رفع کنند. دلایلی دیگری نیز برای خرید دوربین عکاسی وجود دارد که گاهی شخصی هستند.

هر ساله برترین و بهترین دوربین‌های ساخته شده، توسط سایت‌ها و افراد مختلف معرفی می‌شوند که امروز نیز ما قصد داریم برترین دوربین‌های سطح خانگی سال 2014 را برای شما معرفی کنیم.


Olympus Stylus SP-100

Olympus-Stylus-SP-100

این دوربین دارای زوم اپتیکال 50 برابر است که همراه فلاش بالا جهنده قدرتمند، یکی از برترین دوربین‌های خانگی سال 2014 نام گرفته است.


GoPro Hero3+ Black Edition

GoPro-Hero3+-Black-Edition

GoPro Hero3+ نام دوربینی است که تصاویر و ویدیو‌ها را با کیفیت بسیار بالایی ثبت می‌کند و خود دستگاه نیز حجم نسبتا کمی دارد.


Nikon Coolpix L830

Nikon-Coolpix-L830

نیکون امسال با معرفی Coolpix L830 توانست جایگاه یکی از برترین دوربین‌های خانگی را در سال 2014 نسیب خود کند. این دوربین قادر است اشیا را تا 34 برابر بزرگنمایی کند، صفحه نمایش با کیفیت نیز یکی دیگر از مشخصات این دوربین قدرتمند است.


Canon PowerShot SX700 HS

Canon-PowerShot-SX700-HS

سری sx دوربین‌های کانن یکی از بهترین و پرفروش‌ترین دوربین‌های بازار هستند که هر کدام از آن‌ها تاکنون توانسته‌اند لقب برترین دوربین را به خود اختصاص دهند و اکنون نیز sx700 توانسته است یکی از برترین دوربین‌های سطح خانگی سال 2014 باشد.


Samsung Smart Camera WB350F

Samsung-Smart-Camera-WB350F

لنز قدرتمند، اتصال وای-فای و سایر ویژگی‌های موجود در دستگاه‌های سامسونگ باعث شده است که این دوربین نیز یکی از برترین‌ها در سال 2014 باشد.


Sony Cyber-shot DSC-RX100


Sony-Cyber-shot-DSC-RX100

دوربین‌های تولید شده توسط کمپانی سونی به دلیل کیفیت بسیار خوبشان اغلب مورد توجه افراد بسیاری بوده‌اند و امسال نیز محصول جدید این شرکت با نام DSC-RX100 توانسته است همچنان پرچم این کمپانی را بالا نگه‌دارد.


Nikon D3300

Nikon-D3300

یک دوربین شبه DSLR نیز از سوی کمپانی نیکون توانسته است لقب بهترین دوربین سطح خانگی سال 2014 را برای خود کسب کند.


Sony Alpha NEX-6

Sony-Alpha-NEX-6

سری آلفا سونی یکی از قدرتمند‌ترین دوربین‌های بازار هستند که امسال نیز محصول جدید این سری با نام NEX-6 توانست همچنان نام این شرکت را در لیست بهترین‌ها قرار دهد.

8 در مورد “امسال بهترین دوربین‌ها برای کاربری خانگی کدام‌ها هستند؟”

  1. مرسی مطلب باحال و خوبی بود ولی کاش وضعیت موجودی تو بازار ایران و قیمتش حداقل به دلار میگفتین

    1. سعید میرزاپور

      امیر عزیز در مطلب هم توضیح دادیم که اغلب کمپانی‌ها سعی می‌کنند قدرت زوم دوربین‌های خود را افزایش دهند. (برای افزایش فاصله با اسمارت فون‌ها)

        1. سعید میرزاپور

          به نظر بنده دوربین‌هایی (لنز) که اخیرا سونی با نام‌های qx10 و qx 100 معرفی کرده برای کاربری روزانه همراه اسمارت فون می تواند گزینه خوبی باشند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH