پهنای باند اختصاصی، اولین قدم در تحول دیجیتال شرکت‌ها

بسیاری از کسب وکارهای بزرگ و شناخته شده امروز در گذشته استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچکی بودند که با طی کردن مسیری معمولا ناهموار به جایگاه کنونی رسیده اند. اما چه عواملی موجب بقا و توسعه یک کسب و کار می‌گردند؟ به چه دلیل برخی از شرکت‌ها پس از چند سال فعالیت از دور رقابت خارج و از بازار حذف می‌شوند؟

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در ماندگاری و توسعه کسب و کارها استفاده از فناوری‌های نوین در روند انجام امور است. در سال‌های اخیر یکی از اصطلاحات رایج در بحث تحول سازمانی، تحول دیجیتال است. تحول دیجیتال به معنای استفاده از فناوری‌های دیجیتال برای ایجاد یا اصلاح فرآیندهای موجود در کسب و کار است. باید توجه داشت که تحول دیجیتالی علاوه بر فرآیندهای عملیاتی کسب وکار، بر تجربه مشتری و محصولات، مدل کسب وکار، ساختار سازمانی، مدیریتی و به عبارتی در کل یک سازمان تاثیر می‌گذارد. اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و رایانش ابری از مهمترین فناوری‌های تاثیرگذار در تحول دیجیتال هستند.

 

تحول دیجیتال در سازمان‌ها

پیش از پیاده سازی تحول دیجیتالی در سازمان‌ها می‌بایست تغییرات ممکن برای بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار شناسایی و با توجه به میزان بودجه مالی اولویت بندی گردند. برای پیاده سازی تحول دیجیتال  ابتدا باید طراحی مجدد فرآیندها انجام گردد و زیرساخت‌های فنی لازم برای پیاده سازی آنها مهیا شود. یکی از مهمترین ابزارها برای پیاده سازی تحول دیجیتال در شرکت‌ها دسترسی به اینترنت پرسرعت و پایدار است. یکی از مواردی که می‌تواند امکان دسترسی به اینترنت پایدار با سرعت و امنیت بالا را برای کاربران فراهم سازد، سرویس پهنای باند اختصاصی است.

 

سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان

یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند پهنای باند اختصاصی با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد، پیشگامان است. این شرکت با داشتن  مجوز FCP و بهره‌گیری از به روزترین تجهیزات، سرویس پهنای باند اختصاصی خود را با سرعت بالا تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد. ارائه خدمات در سراسر کشور، آپتایم بالا، ارائه IP ورژن‌های 4 و 6 بنا بر میزان مصرف و تقاضای مشترکین، امکان‌سنجی و راه اندازی در کمترین زمان ممکن از مهمترین مزیت‌های سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان است.

در صورت خرید سرویس پهنای باند از پیشگامان، تا یک هفته پس از عقد قرارداد و راه اندازی سرویس، امکان لغو سرویس و بازگشت تمامی هزینه‌ها وجود دارد. پس از خرید پهنای باند از پیشگامان شما می‌توانید در صورت وجود هرگونه پرسش و یا بروز هرگونه مشکل به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با واحد پشتیبانی این شرکت تماس حاصل نمایید.

پس اگر می‌خواهید سرویس پهنای باند خود را از پیشگامان خریداری نمایید، با شماره 1577 داخلی 1 واحد فروش پهنای باند تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت پیشگامان اقدام نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH