Intel Processor

با سری جدید پردازنده‌های اینتل آشنا شوید: Intel Processor

اینتل در روز گذشته سری جدید پردازنده‌های خود را با نام Intel Processor معرفی کرد که ادغامی از دو سری فعلی اینتل است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تراشه‌های دستگاه‌هایی مانند Surface Laptop SE و Surface Go به زودی تحت برند متفاوتی از اینتل قرار خواهند گرفت.

اینتل به تازگی تغییر نام تجاری را برای CPU‌های سطح پایه خود اعلام کرده است. این شرکت در حال حذف برندهای پنتیوم و سلرون و قرار دادن این تراشه‌ها در زیر بنر جدیدی به نام «Intel Processor» است. هدف از تغییر نام تجاری، آسان‌تر کردن خرید رایانه شخصی است.

اینتل دیگر مجبور نیست به مشتریان درباره پردازنده Celeron آموزش دهد. در عوض، خریداران فقط رایانه‌های شخصی را بر اساس دسته‌های اصلی CPU، مانند Intel Core یا Intel Processor انتخاب خواهند کرد.

Intel Processor

به راحتی می‌توانید با بهترین CPUها و مشخصات رده بالا آشنا شوید، اما تعداد کمی از دستگاه‌ها دارای قطعات داخلی متوسطی هستند. به عنوان مثال، Surface Laptop SE مایکروسافت دارای مدل‌هایی با CPU Celeron اینتل است و سری Surface Go دارای تراشه‌های Pentium در برخی از مدل‌هایش است. اکنون، آن تراشه‌های سلرون و پنتیوم تحت یک برند قرار می‌گیرند تا کاربران کم‌تر در بین نام‌های مختلف سردرگم شوند.

جاش نیومن، معاون اینتل و مدیر کل موقت پلتفرم‌های مشتری موبایل، این تغییر را توضیح داد:

“چه برای کار و چه برای بازی، اهمیت رایانه شخصی تنها زمانی آشکارتر می‌شود که سرعت پیشرفت تکنولوژیکی همچنان جهان را شکل می‌دهد. اینتل متعهد است که نوآوری را به نفع کاربران هدایت کند، و خانواده پردازنده‌های سطح ابتدایی ما برای بالا بردن استاندارد رایانه شخصی در تمام رده‌های قیمتی بسیار مهم بوده‌اند. نام تجاری جدید Intel Processor محصولات ما را ساده می‌کند تا کاربران بتوانند بر انتخاب پردازنده مناسب برای نیازهای خود تمرکز کنند.”

Intel Processor جایگزین برندهای Pentium و Celeron در نوت بوک‌های 2023 خواهد شد.

اینتل در پست خود برای اعلام این تغییر توضیح داد که «این به‌روزرسانی، پیشنهادات برند را در بخش‌های رایانه شخصی ساده‌تر می‌کند تا ارتباطات مشتری اینتل را در مورد ارزش پیشنهادی هر محصول فعال و تقویت کند، در حالی که تجربه خرید را برای مشتریان ساده‌تر می‌کند».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH