عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

قطع اینترنت در روزهای آینده توسط زارع‌پور تکذیب شد ولی اعمال محدودیت ممکن است

قطع اینترنت در روزهای آینده، نگرانی این روزهای مردم، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تکذیب شد؛ او گفت پهنای باند کاهش پیدا نکرده است.

عیسی زارع‌پور در آخرین سخنان خود تاکید کرد که پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است. او از این‌که به خاطر مسائل امنیتی احتمالاتی وجود دارد و حرف‌هایی در این باره زده می‌شود، باخبر است و می‌گوید: «ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم‌گیری و اعمال شود.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالات خبرنگارانی که مدعی آن بودند که در روزهای اخیر سرعت و پهنای باند اینترنت کاهش پیدا کرده است، صراحتاً تاکید کرد: «پهنای باند کاهش پیدا نکرده است»

عیسی زارع‌پور مدعی شد که موضوع سرعت اینترنت را به طور مستمر رصد می‌کنند و پهنای باند مورد نیاز کشور به صورت روتین تامین می‌شود.

قطع اینترنت در ساعات و روزهای آینده تکذیب شد

وزیر ارتباطات ظهر امروز درباره امکان قطعی اینترنت در روزهای آینده هم صبحت‌هایی داشت. زارع‌پور گفت برخی سایت‌ها و مراجع، نقل قول‌های اشتباهی از او پیرامون قطعی اینترنت قرار داده‌ بودند که با پیگیری‌های مرکز روابط عمومی، این موضوع اصلاح شد. در گزارش و نقل قول‌های ذکر شده، صحبت از قطعی اینترنت در ساعات و روزهای آینده پیرو مسائل و محدودیت‌های دستگاه‌های امنیتی بود.

او که پیش‌تر کاهش پهنای باند را تکذیب کرده بود، قبول کرد در برخی نقاط قطعی و محدودیت‌هایی وجود داشته است! وی گفت: «در روزهای اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است و درحال حاضر، شبکه ارتباطی هیچ مشکلی از منظر سرعت و کیفیت ارتباطی ندارد.»

برداشت شما از صحبت‌های عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چیست؟ آیا در روزهای اخیر کاهش پهنای باند، قطعی یا محدودیتی داشته‌اید یا خیر؟

این مطلب را هم بخوانید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید: اتصال به سایت‌های اینترنتی دچار اختلال شده است؟ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH