ایرباس به‌دنبال تولید ماهیانه 75 فروند هواپیما تا سال 2025 است

شرکت اروپایی سازنده هواپیما موسوم به ایرباس با وجود مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین قطعات ضروری از هدف افزایش تولید خود به 75 فروند هواپیما در هر ماه تا سال 2025 چشم‌پوشی نمی‌کند. یکی از نمایندگان ایرباس ضمن گفتگو با وبسایت MarketWatch به این موضوع اشاره کرد. بیانیه صادر شده توسط ایرباس، گزارشات پیشین رسانه‌ها مبنی بر کاهش فشار بر تامین‌کنندگان را رد می‌کند؛ چرا که در رابطه با امکان دستیابی این شرکت به اهداف خود شک و تردیدهایی وجود دارد.

سخنگوی ایرباس اعلام کرده که هدف‌گذاری این شرکت برای تولید خانواده A320 بدون تغییر باقی مانده و این هدف بسته به دسترس‌پذیری تامین‌کنندگان در زنجیره تامین تحقق پیدا می‌کند. در عین‌حال ایرباس به مشکلات فعلی خود در رابطه با تامین‌کنندگان اذعان دارد و به همین دلیل طرح مذکور حدودا 2 ماه قبل مورد بازبینی قرار گرفت.

کمپانی بزرگ تولیدکننده هواپیما در ماه جولای اعلام کرد که تولید ماهیانه هواپیما در این شرکت احتمالا تا اوایل سال 2024 به 65 فروند خواهد رسید. این زمان‌بندی در مقایسه با برنامه زمانی پیش‌‌تر اعلام شده 6 ماه به تعویق افتاده است. در حال حاضر شرکت ایرباس هر ماهه به‌طور متوسط 50 فروند هواپیما تولید می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH