گوشی‌های پرچم‌دار و ضد آب را بشناسید!

xperia-z1-compact-a-waterproof-beauty-9392c05b198fdf02270fc409081df5db-940

برخی از اسمارت فون‌های سونی اولین گوشی‌هایی بودند که قابلیت مقاومت در برابر آب را پیدا کردند و در واقع اولین اسمارت فون‌هایی بودند که لباس غواصی را پوشیدند. سپس کمپانی‌های دیگری نظیر سامسونگ نیز شروع به ساخت و تولید اسمارت فون‌های ضد آب کردند. اگرچه بعضی ضد آب بودن را برای یک اسمارت فون جنبه‌ای تبلیغاتی و غیر کاربردی می‌دانند، اما از نظر ما چنین قابلیتی باعث می‌شود که اسمارت فون شما که قیمتی میلیونی دارد در یک ثانیه از بین نرود. به هر حال در این مقاله قصد داریم اسمارت فون‌های پرچم‌دار ضد آب را همراه مشخصات سخت افزاری جزئی آن‌ها برای شما معرفی کنیم.


سونی اکسپریا Z2

xperia-z2

سری Z سونی را تمام افراد با ویژگی ضد آب بودنش می‌شناسند و اسمارت فون‌های این سری نیز در میان کاربران توانسته‌اند محبوبیت خوبی کسب کنند. سونی امسال نسخه جدیدی از سری گوشی‌های Z را با نام  Z2 معرفی و روانه بازار کرد. همانند سایر مدل‌ها، این گوشی نیز در برابر آب مقاوم است و از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی  و پردازنده اسنپ‌دراگون 801 بهره می‌برد. حافظه رم این دستگاه نیز 3 گیگابایتی است. بررسی اکسپریا Z2 را می‌توانید در آی‌تی‌رسان مطالعه کید.


سامسونگ گلکسی S5

samsung-galaxy-s5

این اولین باری است که سامسونگ برای پرچم‌دار خود قابلیت ضد آب بودن اضافه کرده است. گلکسی S5 اسمارت فونی است که علاوه بر مشخصات سخت افزاری قدرتمند، سنسور‌های متفاوتی نظیر اثر انگشت و ضربان قلب نیز دارد. صفحه نمایش این گوشی همانند سایر آمولد‌ها کیفیت خوب و مطلوبی دارد. بررسی گلکسی S5 را می‌توانید در آی‌تی‌رسان مطالعه کنید.


سونی اکسپریا Z1 Compact

xperia-z1-compact

همان طور که پیش‌تر گفتیم، تمام محصولات سری Z سونی در برابر آب مقاوم هستند، پس اکسپریا Z1 کامپکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی برای افرادی که به سخت افار قدرتمند نیاز دارند اما علاقه‌ای به صفحه نمایش بزرگ نشان نمی‌دهند مناسب است. صفحه نمایش این گوشی 4.3 اینچی است که کیفیت اچ‌دی را به کاربر ارایه می دهد. بررسی کسپریا z1 کامپکت را می‌توانید در آی‌تی‌رسان مطالعه کید.


Samsung Galaxy S5 Active

samsung-galaxy-s5-active

سامسونگ اخیرا تصمیم گرفته است که بعد از معرفی پرچم‌دار جدید، نسخه Active آن را نیز معرفی کند. امسال نیز پس از معرفی گلکسی S5، سامسونگ گلکسی S5 اکتیو را معرفی و روانه بازار کرد. این گوشی نیز سخت افزار قدرتمندی دارد و همانند برادران بزرگتر خود در برابر آب مقاوم است.

2 در مورد “گوشی‌های پرچم‌دار و ضد آب را بشناسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH