برخی مدل‌های سری آی‌فون 14 پرو با مشکل ریبوت ناگهانی حین شارژ مواجه هستند

از زمان عرضه آی‌فون‌ 14، آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس اپل، کاربران این هندست‌ها طی گزارشاتی به مشکلات مختلف رویت شده در گجت‌های خود اشاره کرده‌اند. اکثر این مشکلات دارای ریشه نرم‌افزاری بوده و برخی از آنها پیش‌تر برطرف شده‌اند.

وبسایت MyDrivers گزارش می‌دهد که اکنون کاربران آی‌فون‌ 14 پرو با مشکلی مواجه شده‌اند که پیش از ماهیتی ناشناخته داشته است. در این راستا برخی کاربران طی گزارشاتی ادعا کرده‌اند که گوشی آی‌فون‌ 14 پرو آنها حین شارژ از طریق MagSafe یا پورت لایتنینگ به‌صورت متناوب و بدون هرگونه دلیل خاصی ری‌استارت می‌شود.

همچنین بر اساس برخی شواهد، گوشی آی‌فون‌ 14 پرو مکس با سیستم‌عامل iOS 16.0.1 حین انجام فرآیند شارژ احتمالا هر 10 تا 20 دقیقه یکبار به‌صورت ناگهانی ریبوت می‌شود. با این‌حال این وضعیت منحصر به یک ورژن خاص از سیستم‌عامل iOS نیست؛ چرا که این مشکل در نسخه‌های جدیدتر نظیر iOS 16.0.2 یا نسخه بتا iOS 16.1 نیز به چشم می‌خورد.

در حال حاضر اپل از هرگونه اظهارنظر رسمی پیرامون این مشکل خودداری نموده است. با این‌حال کاربران دریافته‌اند که غیرفعال کردن به‌روزرسانی پس‌زمینه برنامه‌ها تنها راهکار اضطراری برای رفع مشکل در مقطع کنونی به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH