گوشی‌های سری x نوکیا بروزرسانی جدید خود را دریافت کردند! (همراه آموزش ایجاد فایل پشتیبان و نصب بروزرسانی)

این روزها اغلب کمپانی‌های سازنده اسمارت فون برای گوشی‌های خود بروزرسانی جدیدی را منتشر می‌‌کنند و تقریبا امروزه ارایه بروزرسانی، تبدیل به یک نوع رقابت در میان کمپانی‌ها شده است.

Nokia-X-Dual-SIM

بعد از این که برخی گوشی‌های سونی، سامسونگ و اچ تی‌سی بروزرسانی جدید خود را دریافت کردند. امروز نوبت به برخی از اسمارت فون‌های کمپانی نوکیا رسیده است. همان طور که گفتیم، امروز سه گوشی نوکیا با نام‌های نوکیا X ،X+ و xl بروزرسانی جدیدی را از سوی نوکیا (مایکروسافت) دریافت کردند.

در این بروزرسانی سرویس‌های جدیدی نظیر Outlook ،OneDrive و OneNote به گوشی‌های ذکر شده اضافه شده‌اند. علاوه بر سرویس‌های ذکر شده، برخی قابلیت‌های جدید نیز در این بروزرسانی به این سه گوشی اضافه شده است.

Nokia-X-update

خوب اگر شما یکی از کاربران این سه اسمارت فون هستید با کمک روش زیر می‌تواند بروزرسانی جدید را برای گوشی خود دریافت نمایید.

برای آپدیت گوشی ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه درباره تلفن را انتخاب کنید. در این بخش با ورود به بخش بروزرسانی سیستم، گزینه “حالا امتحان کن” (Check Now) را لمس کنید. سپس دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا دریافت بروزرسانی شروع شود. البته توجه داشته باشید که در هنگام نصب امکان دارد گوشی چندین بار رستارت شود.

به‌دلیل اینکه بعد از نصب بروزرسانی، اطلاعات موجود بر روی گوشی شما (نظیر تصاویر، اپلیکیشن‌ و پیامک‌ها) از بین خواهند رفت، پس بهتر است از گوشی خود قبل از انجام بروزرسانی فایل پشتیبان تهیه نمایید. برای تهیه فایل پشتیبان می‌توانید به روش زیر عمل کنید.

برای این کار وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه Backup and reset را انتخاب کنید، در صفحه باز شده گزینه Create backup را برای تهیه فایل پشتیبان انتخاب کنید.


منبع: Nokia

5 در مورد “گوشی‌های سری x نوکیا بروزرسانی جدید خود را دریافت کردند! (همراه آموزش ایجاد فایل پشتیبان و نصب بروزرسانی)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH