پنج قاب متفاوت برای سامسونگ گلکسی اس 5

داشتن یک گوشی شاید برای برخی از ما با استرس‌های خاصی همراه باشد، برای نمونه می‌توان به ترس از آسیب دیدن گوشی در اثر سقوط از دست فرد و یا مشکل قرار دادن گوشی در جیب و خروج وسایل دیگر در هنگام بیرون کشیدن آن از جیب و گم‌شدن این دست وسایل اشاره نمود که برای هر دو راه می‌توان به قاب‌های مخصوص برای گوشی‌ها مراجعه نمود. در ادامه به معرفی پنج قاب متفاوت برای سامسونگ گلکسی اس 5 خواهیم پرداخت که هرکدام از آن‌ها در نوع خود دارای مزایای منحصربه‌فردی هستند که می‌تواند گوشی شما را به امکاناتی فراتر از یک مدل استاندارد تبدیل نماید.

TYLT Energi Sliding Power Case

Tylt Energi Sliding Power Case for Galaxy S5 Review

قیمت در بازار جهانی: 80 دلار

این قاب در نوع خود یکی از برترین طراحی‌های ممکن برای یک کیس را دارا است و شما را به‌طور کامل از بابت دو موضوع اصلی، یعنی حمل پول و حفاظت زا بدنه دستگاه، آسوده سازد. البته مزایای این قاب به همین‌جا ختم نمی‌شود و این وسیله می‌تواند مدت کارکرد گوشی شما را بالا ببرد.

در این کیس یک باتری 2500 mAh از نوع یون لیتیوم تعبیه‌شده است تا به همراه باتری اصلی و 2800 mAh گوشی گلکسی اس 5، به شما زمانی بسیار طولانی برای کار کردن با گوشی اعطا کند و این امر می‌تواند برای افرادی که زیاد رد حرکت هستند بسیار مفید باشد. در قسمت پشتی این قاب نیز یک بدنه کشویی طراحی‌شده است که می‌توانید با کمک آن وسایلی مانند پول و کارت را بدون دردسر حمل کنید. بدون شک قیمت 80 دلار در نخستین گام برای یک قاب گوشی بالا به نظر می‌رسد، به‌خصوص که بازار ما از قاب‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت چینی پرشده است ولی با توجه به امکانات بسیار خوب این قاب، قیمت آن بسیار منطقی و معقول است.

Incipio Highland

1-2

قیمت در بازار جهانی: 40 دلار

این کیس برای کسانی طراحی‌شده است که عاشق کار کردن با ابزارهای پخش چندرسانه‌ای هستند. این قاب به دارنده خود اجازه می‌دهد که گوشی را در وضعیت ویژه مشاهده تصاویر و ویدیوها بر روی سطح صاف قرار بدهید و علاوه بر آن نیز داخل آن دو شیار ویژه تعبیه‌شده است که یکی برای قرار دادن کارت حافظه Micro SD یدک مورداستفاده قرار خواهد گرفت و دیگری برای قرار دادن کارت‌های دیجیتالی مانند کارت‌بانکی و … .

علاوه بر موارد یادشده باشد گفت که نوع طراحی بدنه این کیس به شما اطمینان خواهد داد که بدنه گوشی‌تان خش نخواهد افتاد و Incipio Highland، در مقابل سقوط گوشی از دستانتان نیز بسیار خوب عمل خواهد کرد و ضربه وارده را تا حد زیادی به خود جذب خواهد نمود.

Tech21 Impact Mesh

1-3

قیمت در بازار جهانی: 35 دلار

شاید با نگاه کردن به عکس این قاب با خودتان بگویید که این قاب یکی از قاب‌های عادی ژلاتینی موجود در بازار است و حتی اگر آن را بر روی گوشی کسی ببینید نیز نتوانید متوجه خاص بودن آن بشوید. باید با قطعیت بگویم که این کیس تنها و تنها برای افرادی ساخته‌شده است که قصد نمایش دادن امکانات گوشی خود را ندارند و تنها به فکر امنیت دستگاه هستند.

این قاب از یک لایه مواد ویژه پوشانده شده است که تنها در صنایع نظامی می‌توان مشابه آن را یافت. این لایه ویژه رد عین انعطاف‌پذیری، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که در نوع خود غیرقابل‌باور است ولی می‌توان با داشتن این قاب، تقریبا از بابت ضربه خوردند گوشی راحت و آسوده بود.

Griffin Survivor

 1-5

قیمت در بازار جهانی: 50 دلار

درست است که گلکسی اس 5 در مقابل آب مقاوم است ولی در شرایط جوی نامناسب نمی‌توان انتظار داشت که این گوشی بدون آسیب بماند. این قاب برای شرایط آب و هوایی نامطلوب بسیار مناسب است و بدنه‌ آن از جنس سیلیکون ویژه‌ای طراحی‌شده است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، سقوط از ارتفاع 6 متری بر روی بتن را نیز مانند سقوط از دست بر روی یک بالش پذیرا خواهد بود.

1-5-2

یکی دیگر از موارد ویژه این قاب نیز این است که یک لایه ویژه از آن روی نمایشگر را نیز خواهد پوشانید تا از همه نظر از بابت محافظت از گوشی خود احساس راحتی خیال داشته باشید.

Otterbox Commuter Wallet Case

1-12-2

قیمت در بازار جهانی: 45 دلار

همان‌طور که از نام این قاب برمی‌آید و کلمه Wallet به معنای کیف پول در آن به‌کاررفته است، این کیس علاوه بر محافظت از گوشی شما به شما امکان استفاده از یک فضای کشویی مطلوب برای نگه‌داشتن پول و کارت‌هایتان را خواهد داد تا به‌راحتی از بابت مواردی ازاین‌دست، آسوده‌خاطر گردید.

1-12

این قاب از بدنه بسیار مقاومی برخوردار است که در برابر ضربات احتمالی از گوشی شما محافظت ویژه‌ای به عمل خواهد آورد و علاوه بر آن کافی است بدانید که قسمت پشتی گوشی دارای محفظه مقاوم در برابر امواج است تا به علت نزدیکی کارت‌ها با گوشی، آسیبی به نوار مغناطیسی روی کارت‌هایی مانند کارت عابر بانک وارد نشود و همین امر نیز برای بسیاری به‌عنوان یک مزیت مناسب محسوب خواهد شد و حتی ممکن است با داشتن این کیس، دیگر نیازی به برداشتن کیف پول حس نکنید.

7 در مورد “پنج قاب متفاوت برای سامسونگ گلکسی اس 5”

  1. سلام .خیلی ممنون بابت تمام این اطلاعات و عکس ها.جالب و جذاب بودن.مخصوصا قاب ژله ای ک مقاومت زیادی در مقابل ضربه داشت.و کسایی هم ک انقدر دارن چرند راجع ب برند سامسونگ میگن بهتره یه تحقیق راجع ب سامسونگ بکنن.چون ب راحتی میشه s5 رو با ۶s اپل مقایسه کرد.با اینکه یک نسل عقب تر از اونه.فقط هم این یکی نیست همیشه از بقیه ی برند ها بهتر و برتر بوده و هست.

  2. اونایی که ادعا میکنن از بی کیفیتی و مرغوب تبودن گوشی های سامسونگ نسبت به رقبا .اونوقت میشه بگن چطور فروش سامسونگ بیشتر از گوشی های دیگه بوده؟

  3. با توجه به اینکه گوشیهای سامسونگ مرتب دچار آتیش سوزی میشند بهتره از قاب ضد اتیش برای s5استفاده کرد تا هروقت گوشی اتیش گرفت ,صاحبش سالم بمونه!!!

  4. برای اس 5 داران بسیار مناسبن این قابها خصوصا که همه قیمت بالا و طراحی نسبتا زشتی دارن درست عین خود دستگاه. و میتونن باهاش حداقل گوشی رو بپوشنونن! البته من هیچ وقت موافق قاب نیستم چون با این کار دیگه جنس گوشی اهمیتشو از دست میده وقتی قراره همچین محافظی به گوشی بزینم دیگه واقعا چه تفاوتی دارن m8 یا اس5 ؟ هیچی دوتاشون میشن یه قاب پلاستیکی زشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH