تغییرات بزرگ در توییتر؛ قابلیتی که کاربران توییتر سال‌ها منتظر آن بودند به این پلتفرم اضافه می‌شود؟

توییتر از قابلیت‌های جدید ویدئویی و ویرایش توییت خود که کاربران مدت‌ها در انتظار آن‌ها بوده‌اند، رونمایی کرد. در ادامه به این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت.

توییتر در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که راه جدیدی برای تجربه ویدیوها به سبک TikTok ارائه خواهد کرد. خیر، توییتر قصد ندارد ویدیوهای کوتاه TikTok را به همان روشی که اینستاگرام با Reels یا YouTube با Shorts انجام دادند، ارائه کند. درعوض، تنها یک عنصر از ویدیوی فرم کوتاه را استفاده خواهد کرد که یافتن محتوای ویدیویی در پلتفرم را آسان‌تر می‌کند.

توییتر یک «نمایشگر محتوای فراگیر» را معرفی کرده که ویدیوها را در نمای تمام‌صفحه پخش خواهد کرد. این قابلیت به سادگی با ضربه زدن بر روی یک ویدیو از توییت قابل دسترسی خواهد بود. اگر کاربران بخواهند محتوای بصری بیشتری پیدا کنند، می‌توانند هر ویدیوی را به سمت بالا بکشند. خارج شدن از این بخش، شما را به فید توییتر خود باز می‌گرداند.

توییتر همچنین قرار است ویدیوهای بیشتری را در تب Explore برنامه نمایش دهد. کاربران یک نمایشگر ویدیویی جدید را در زیر عنوان ویدیوهایی برای شما، خواهند دید.

نمایشگر رسانه فراگیر طی چند روز آینده در اختیار کاربران iOS قرار خواهد گرفت. همچنین نمایشگر ویدیویی در تب Explore اکنون به زبان انگلیسی در دسترس کاربران اندروید و iOS است.

آخرین باری که توییتر سعی کرد ویدیو را با محتوای متنی خود ترکیب کند، شکست خورد. توییتر Fleets را در نوامبر 2020 راه‌اندازی کرد اما حدود 8 ماه بعد آن را حذف نمود. با این اطلاعیه، به نظر نمی‌رسد توییتر در تلاش است تا استراتژی محتوای خود را تغییر دهد و به طور ناگهانی کاربران خود را وادار کند که ویدیوهای کوتاهی مانند اینستاگرام منتشر کنند. توییتر به جای اینکه تمرکز خود را به سمت ویدیو تغییر دهد، فقط یافتن و تعامل با آن‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.

قابلیت ویرایس توییت سرانجام به توییتر اضافه شد

همچنین پس از سال‌ها درخواست کاربران، توییتر گزینه‌ای را برای ویرایش توییت‌ها ارائه می‌کند. این شرکت قصد دارد این ویژگی را در اواخر این ماه میلادی راه اندازی کند و یک توییت آزمایشی به اشتراک گذاشت که دارای مهر زمانی “آخرین ویرایش” است. با کلیک بر روی مهر زمانی، این برنامه شما را به تاریخچه آن توییت می‌برد که نسخه اصلی و تمام تغییرات انجام شده را به شما نشان می‌دهد.

هنگامی که ویژگی ویرایش توییت برای کاربران آماده شد، فقط انحصاری توییتر آبی خواهد بود که سرویس اشتراک ماهانه 4.99 دلاری این پلتفرم است و در حال حاضر فقط در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند پشتیبانی می‌شود. کاربران آبی توییتر همچنین مزایای دیگری مانند مقالات بدون آگهی، گزینه‌های سفارشی‌سازی رابط کاربری و گزینه لغو توییت را دریافت می‌کنند که به شما امکان می‌دهد توییت‌ها را قبل از ارسال و به لطف یک تایمر شمارش معکوس، حذف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH