ریزر از کنسول دستی اندرویدی جدید خود رونمایی کرد

کنگره جهانی موبایل لاس‌وگاس در حال برگزاری است و Razer در کنار کوالکام و ورایزون یک کنسول بازی جدید بر پایه اندروید را معرفی کرد. این دستگاه به طور رسمی در 15 اکتبر در RazerCon معرفی خواهد شد، اما ریزر یک معرفی مختصر از آن ارائه داده است.

همانطور که از نام آن پیداست، Razer Edge 5G اتصال 5G را ارائه خواهد کرد که اولین کنسول بازی دستی در نوع خود خواهد بود. این دستگاه می‌تواند بدون اتصال به اینترنت بازی‌ها را اجرا کند زیرا به پردازنده Snapdragon G3X Gen 1 مجهز است که سال گذشته در کنار کیت توسعه‌دهنده ساخته شده توسط Razer (که شباهت‌هایی با Edge 5G دارد)، معرفی شد.

به عنوان یک دستگاه اندرویدی، می‌توانید انتظار داشته باشید که Razer Edge 5G همه بازی‌های موبایلی موجود در فروشگاه Google Play را اجرا کند، اگرچه سرویس‌های بازی ابری و پخش بازی‌ها را از رایانه شخصی یا کنسول شما نیز اجرا می‌کند. Edge 5G دارای دو استیک شستی، یک D-pad، و همچنین چندین دکمه در کنار نمایشگر است در حالی که پشت آن دارای چندین تریگر تطبیقی ​​است.

ریزر Edge 5G بر اساس کیت توسعه دهنده Snapdragon G3X Gen 1 که سال گذشته بیشتر در دسترس توسعه دهندگان بود، احتمالا به صفحه نمایش 6.65 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز و پردازنده گرافیکی Adreno انحصاری، خنک‌کننده اکتیو و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه یک وب‌کم 1080P برای پخش زنده ارائه دهد و از طریق USB-C با پشتیبانی از DisplayPort به تلویزیون یا مانیتور 4K، هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متصل شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH