سامسونگ گلکسی A54 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در راه است

انجمن GalaxyClub در زمینه افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ از سابقه درخشانی برخوردار است. این پایگاه در گزارش اخیر خود مدعی شده که سامسونگ گلکسی A54 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. متاسفانه در این گزارش به‌جز رزولوشن پیکسلی دوربین به هیچ‌گونه جزئیات دیگری اشاره نشده است.

این پدیده در وهله نخست از نوعی عقبگرد نسبت به مدل‌های گذشته حکایت دارد؛ چرا که هر دو اسمارت‌فون گلکسی A52 و گلکسی A53 مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی هستند. با این‌حال همان‌طور که می‌دانیم همه چیز در عدد مگاپیکسل خلاصه نمی‌شود. بنابراین در صورت پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های خاص توسط سامسونگ، حرکت به سوی استفاده از سنسور 50 مگاپیکسلی می‌تواند به منزله نشانه‌ای از پیشرفت قلمداد شود.

حسگر 64 مگاپیکسلی مورد استفاده در مدل‌های گلکسی A52 و گلکسی A53 مشخصا از اندازه چندان بزرگی برخوردار نیست. سیاست سامسونگ مبنی بر ارائه برخی ویژگی‌های سطح بالاتر در تعدادی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A احتمالا بدان معناست که گلکسی A54 از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه بزرگ‌تر و توانایی‌های بالاتر بهره خواهد برد. این هندست به‌خوبی می‌تواند از سنسوری مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در پرچم‌داران گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس استفاده کند. اگرچه این موضوع صرفا در حد یک گمانه‌زنی است.

تا پایان چرخه حیات گلکسی A53 حدودا 6 ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ بنابراین بی‌تردید با نزدیک شدن به موعد عرضه گلکسی A54 شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست خواهیم بود.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی A54 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH