سامسونگ گلکسی A11 آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

سامسونگ پیش‌تر و در ماه مه سال 2020 از اسمارت‌فون گلکسی A11 با تراشه پایین‌رده اسنپ‌دراگون 450 و نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس رسما رونمایی کرد. این دستگاه طی سال گذشته آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد و اکنون غول کره‌ای به‌روزرسانی اندروید 12 را برای آن منتشر نموده است.

این پکیج نرم‌افزاری شامل فیرم‌ور با شماره ورژن A115FXXU3CVI3 و پچ امنیتی به تاریخ آگوست 2022 است. این به‌روزرسانی ده‌ها حفره آسیب‌پذیری در زمینه امنیت و حریم خصوصی را برطرف می‌کند. سیستم‌عامل اندروید 12 برای گلکسی A11 در کنار رابط کاربری One UI Core 4.1 اجرا خواهد شد.

این موضوع بدان معناست که اسمارت‌فون پایین‌رده سامسونگ به قابلیت‌هایی نظیر پالت رنگ، ویجت‌های بهبودیافته و روشی برای انتخاب آنها دسترسی خواهد داشت. اکنون می‌توان دستگاه خروجی صدا را از طریق لاک اسکرین انتخاب کرد و حالت تاریک نیز با اصلاحات جزئی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تمامی برنامه‌های پیش‌‌فرض در گلکسی A11 نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده‌اند. اپلیکیشن دوربین از طراحی بهتری بهره گرفته و برنامه گالری نیز فرآیند مرتب‌سازی را به نحوی مطلوب‌تر انجام می‌دهد. همچنین اپلیکیشن‌ صفحه‌کلید سامسونگ از بررسی قواعد گرامری پشتیبانی نموده و منوی اشتراک‌گذاری نیز اصلاح شده است.

در حال حاضر این آپدیت برای دستگاه‌های منطقه جنوب‌شرق آسیا منتشر شده است؛ اما احتمالا به‌زودی در سایر مناطق جهان نیز قابل دسترس خواهد بود. همچنین کاربران گلکسی A11 به منظور دانلود و نصب این به‌روزرسانی به‌صورت دستی می‌توانند به مسیر Settings -> Software Update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and Install را لمس کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH