تبلت جدید و جذاب شیائومی معرفی شد

پس از برگزاری یک کمپین تبلیغاتی طولانی بالاخره شاخه هندی شیائومی از تبلت اندرویدی جدید کمپانی موسوم به ردمی پد رونمایی کرد.

این محصول نخستین تبلت از برند ردمی به‌شمار رفته و با وجود قیمت‌گذاری رقابتی خود مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات قابل قبول را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

ردمی پد مجهز به یک نمایشگر 10.6 اینچی LCD با رزولوشن 1200×2000 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. 4 عدد اسپیکر با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس در اطراف نمایشگر دستگاه تعبیه شده است.

این تبلت مجهز به تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک بوده و در پیکره‌بندی‌های مختلف با 3، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

به‌طور کلی ردمی پد مجهز به 2 دوربین 8 مگاپیکسلی است. دوربین جلویی دستگاه دارای میدان دید 105 درجه‌ای بوده و از قابلیت FocusFrame (ردیابی حرکات حین برقراری تماس‌های ویدیویی) پشتیبانی می‌کند. شیائومی به منظور تامین انرژی مورد نیاز تبلت جدید خود از یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی استفاده کرده است.

از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 هستیم. بر اساس اعلام کمپانی چینی، این تبلت از پشتیبانی نرم‌افزاری برای مدت 3 سال بهره‌مند شده و 2 آپدیت عمده سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

ردمی پد با 3 مدل‌ رنگی مختلف شامل خاکستری (Graphite Gray)، نقره‌ای (Moonlight Silver) و سبز (Mint Green) روانه بازار خواهد شد. از جنبه قیمت‌گذاری نیز مدل پایه این تبلت مجهز به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 12999 روپیه در بازار هندوستان عرضه می‌شود. مدل مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 14999 روپیه قیمت‌گذاری شده و نهایتا پیشرفته‌ترین مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت‌گذاری 16999 دلاری عرضه خواهد شد.

 

ردمی پد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فروش فراگیر این تبلت از ساعت 10 صبح روز 5 اکتبر (امروز) به وقت محلی از طریق فروشگاه آنلاین Xiaomi India و خرده فروشی‌های طرف قرارداد آغاز خواهد شد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH