چگونه ساعت کشور‌های دیگر را به ساعت کامپیوتر اضافه کنیم؟

به‌طور حتم تمام کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند ساعت موجود در نوار استارت را دیده‌اند. این ساعت در هنگام نصب ویندوز و یا بعد از آن توسط کاربر تنظیم می‌شود (اغلب به ساعت رسمی کشور محل اقامت). ساعت موجود در نوار ابزار اغلب فقط یک ساعت (ساعت رسمی یک کشور) را نشان می‌دهد. اما افراد نیز هستند که علاوه بر مکان مورد نظر، دوست دارند از ساعت رسمی کشوری دیگر نیز مطلع شوند. برای آموزش روش افزودن موقعیت مکانی جدید (برای ساعت) همراه آی‌تی‌رسان باشید.

بر روی ساعت موجود در نوار استارت کلیک کنید تا صفحه‌ای کوچک بر روی آن باز شود. در صفحه باز شده وارد بخش change date and time setting شوید. در این قسمت دومین تب را که additional clock نام دارد انتخاب نمایید.

add-an-other-time-on-windows-7

اگر قصد دارید علاوه بر ساعت موجود یک ساعت دیگر اضافه کنید تنها یک تیک در این بخش را فعال و کشور مورد نظر را اتنخاب کنید، اما اگر قصد دارید که ساعت دو کشور را اضافه نمایید، هر دو تیک را فعال و کشور را انتخاب کنید (توجه داشته باشید که امکان افزودن بیش از دو کشور وجود ندارد).

add-an-other-time-on-windows-3

بعد از انتخاب کشور‌ها بر روی دکمه Ok یا Apply کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شوند. حال اگر بر روی ساعت موجود در نوار استارت کلیک کنید، مشاهده خواهید کرد که ساعت کشور‌هایی که افزوده‌اید در کنار ساعت قبلی نمایش داده می‌شود.

add-an-other-time-on-windows-5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH