هتل‌های هیلتون از اسمارت فون‌ها به‌جای کلید استفاده خواهند کرد

iPhone-Hotel-Guest-Key

دنیای امروز ما به‌تدریج به سمت مکانیزه شده پیش می‌رود و در این میان تلفن‌های همراه هوشمند به علت همه‌گیر بودنشان می‌توانند نقشی کلیدی را برای مدرن کردن تمامی سطوح کاری در جامعه ایفا نمایند. در این میان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های صنایع مهمان‌داری، تصمیم به استفاده از آخرین نوع فناوری برای اتاق‌های خود دارد و به‌زودی هتل‌های هیلتون از اسمارت فون‌ها به‌جای کلید استفاده خواهند کرد.

شاید در طول دو دهه پیش که به‌تدریج کلیدهای مرسوم هتل‌ها جای خود را به کارت‌های هوشمند دادند نیز حسی مشابه در میان کاربران تجربه شده بود، حسی از تغییر به‌سوی ناشناخته‌ای که حس می‌کردیم آن را می‌شناسیم. استفاده از تلفن همراه هوشمند یک امر شناخته شده برای تمامی ما محسوب می‌شود و با شناخت خود نسبت به این ابزارهای دیجیتالی به‌خوبی توانسته‌ایم شرایط زندگی خود را تغییر بدهیم ولی تجسم استفاده از یک اسمارت ‌فون برای باز کردن در اتاق هتل تا حد زیادی حس ناشناخته و تجربه نشده‌ای را دارد که به مدتی زمان برای جا افتادن این حس در میان کاربران نیاز خواهد بود.

هتل‌های هیلتون در این زمینه پیشگام شده‌اند و بنا به اعلان رسمی مرکز بین‌الملل این مجموعه هتل، مدیران این مجموعه قصد دارند تا در تمامی 4000 هزار بنای اقامتی خود از تلفن‌های همراه هوشمند به‌جای کارت‌های فعلی اتاق‌ها استفاده کنند. البته این امر با یک نرم‌افزار هوشمند ممکن خواهد بود و هتل‌های هیلتون قصد دارند تا با ارائه یک اپلیکیشن ویژه بر روی هردو سیستم‌عامل محبوب همراه یعنی iOS و اندروید، امکان دسترسی به اتاق برای مسافرین را فراهم آورند.

البته این نرم‌افزار تنها به باز کردن در اتاق اختصاص نخواهد داشت و نقشه هتل را نیز در اختیار افراد قرار خواهد داد. برای نمونه مجسم کنید که در یکی از اتاق‌های هتل هیلتون هستید و قصد دارید تا به یکی از رستوران‌های هتل بروید ولی محل قرارگیری رستوران و راه رفتن به آن از سمت اتاقتان را نمی‌دانید. در این‌گونه موارد به‌طورمعمول افراد به پذیرش هتل مراجعه می‌کردند ولی با این نرم‌افزار خواهند توانست درون هتل مسیر رفتن به محل موردنظر را بیابند.

همچنین گفته می‌شود که امکان ثبت سفارش برای روم سرویس و رزرو کردن صندلی رستوران و سایر امکانات موجود در این هتل‌ها نیز از طریق این نرم‌افزار ممکن خواهد شد. هتل‌های هیلتون دارای شعبه‌هایی در سراسر جهان هستند و ازجمله لوکس‌ترین هتل‌های موجود در سطح‌ بین‌المللی محسوب می‌شوند و این اقدام آن‌ها مسلما در راستای لوکس‌تر کردن خدمات هتل‌های هیلتون به کاربران و مسافران خاص این هتل‌ها خواهد بود. امری که در آینده ممکن است در ساده‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌ها نیز شاهد آن باشیم.

3 در مورد “هتل‌های هیلتون از اسمارت فون‌ها به‌جای کلید استفاده خواهند کرد”

    1. احمد محمدحسینی

      متوجه منظور شما نمیشم
      اگراز لینک مطلب منظورتون منبع خبر هست باید خدمتتون عرض کنم که ما خبرگذاری نیستیم که بخوایم از یک منبع خاص استفاده کنیم و برخی از خبرهای ما از تلفیق چند منبع مختلف و معتبر به دست میان
      اگر منظور دیگری هم دارید ممنون میشم بگین تا اگر کمکی از دستمون برمیاد انجام بدیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH