معرفی بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و iOS

امروزه تجارت ارزهای دیجیتال بسیار گسترش یافته و مورد استقبال افراد قرار گرفته است. مسئه مهم در این زمینه، شناخت ابزارهایی است که امکان استفاده از این ارزها را در زمان‌ها و مکان‌های مختلف فراهم می‌کند. استفاده از کیف پول‌های موبایلی راحت است و می‌توان در گوشی‌های هوشمند خود از امکانت آن بهره‌مند شد.

با شناخت کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس می‌توان در هر نوع گوشی و سیستم عاملی از ارزهای خود نگهداری کرد. برای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال باید معیارهای مناسبی را در نظر گرفته و امن‌ترین و معتبرترین آن‌ها را انتخاب کرد. کیف پول‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به میزان دارایی و بر حسب نیاز هر فرد، انتخاب می‌شوند. با رعایت نکات امنیتی، دارایی‌های افراد از خطر محفوظ می‌مانند. تا آخر این گزارش با ما همراه باشید تا بهترین و امن ‌ترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

مسیر پیشرفت ارزهای دیجیتال

دنیا همواره در حال تغییر است و این تغییرات به‌صورت واضح و روشن به چشم می‌خورند. ارزهای دیجیتال در گذر زمان پیشرفت‌هایی کرده‌اند که در این قسمت به آن‌ها اشاره خواهد شد. در سال 1390 بیت کوین در بین افراد زیاد شناخته نشده بود و بسیاری از بزرگان بر این باور بودند که محبوبیتی در بین مردم پیدا نخواهد کرد.

در کمتر از یک سال مشخص شد که فقط عده کمی از افراد و به‌خصوص متخصصین کامپیوتر از این بیت کوین‌ها استفاده می‌کنند. بین سال‌های 1392 تا 1395 در برابر این موضوع که ارزهای دیجیتال توسط دزدان ، پولشویان و قماربازان استفاده می‌شود، موضع گرفته شد.

مطلب پیشنهادی : آموزش بدست آوردن بیت کوین رایگان!

سال 1397 هم سالی بود که اعلام کردند درصد کمی از مردم بیت کوین‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. در سال 1399 ارزهای دیجیتال توسط کمپانی‌های کوچک استفاده می‌شد و سال 1400 بیان شد که کشورهای کوچکی این رمز ارزها را استفاده می‌کنند و اما در سال 1405 به احتمال زیاد مردم بدون محدودیت و با آزادی کامل امکان تعامل با تمام دنیا را خواهند داشت.

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال به 3 دسته کلی تقسیم می‌شود. این سه دسته عبارتند از: سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و کاغذی. این کیف پول‌ها هم مانند هر سیستم و یا روشی دارای یک سری معایب و یک سری مزایا هستند که باید با درنظرگرفتن این موارد، نوع کیف پول مناسب با کار خود را انتخاب کرد.

مهم‌ترین مزایای کیف پول‌های سخت‌افزاری و کاغذی، امنیت بالای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. نوع نرم‌افزاری که کیف پول موبایلی هم یکی از آن‌ها است، کاربرد زیادی دارد و استفاده از آن نیز آسان است؛ همچنین در هر زمان و مکانی می‌توان از آنها استفاده کرد.

با استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌توان از امکانات این نوع کیف پول‌ها بهره برد. لازم به ذکر است که اتصال مداوم به اینترنت، آن‌ها را بیشتر در معرض خطر قرار می‌دهد و حملات سایبری نیز ممکن است که اتفاق بیفتد. در این زمینه روش‌هایی وجود دارد که امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ اما باز هم خطر به‌طور صد در صد از بین نمی‌رود و باید دقت بسیاری را به خرج داد تا مشکلی پیش نیاید.

نرم‌افزارها می‌توانند قابلیت‌های متنوعی داشته باشند که همه این‌ها به نظر توسعه‌دهنگان آن بستگی دارد. تنوع خدمات آن‌ها در جذب مخاطبان بیشتر موثر خواهد بود. بهترین و امن‌ترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس را باید انتخاب کرد و در سیستم عامل خود مورد استفاده قرار داد. هر سیستم عاملی کیف پول مخصوص به خود را خواهد داشت؛ بنابراین باید با هر دو نوع آن آشنا شد تا در صورت تعویض گوشی و نوع سیستم عامل بتوان باز هم از کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال استفاده کرد.

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس

کیف پول‌های بسیاری وجود دارند که می‌توان برای نگهداری ارز دیجیتال از آن‌ها استفاده کرد. در این قسمت به تعدادی از کیف پول‌های ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس اشاره خواهد شد.

تراست ولت

صرافی بایننس یکی از صرافی‌های مشهوری است که در سال 2018 کیف پول تراست ولت را معرفی کرد. این کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس در نظر گرفته می‌شود. دانلود رایگان، پشتیبانی از اکثر رمز ارزها، پشتیبانی از دو سیستم عامل اندروید و آی او اس از جمله مزایای این کیف پول به شمار می‌رود؛ همچنین کلیدهای خصوصی در سرورهای کیف پول ذخیره نمی‌شوند که این مورد هم جزو مزایا محسوب می‌شود. در کنار این مزیت‌ها باید به عیب آن نیز اشاره کرد. عیبی که تراست ولت دارد، این است که به اندازه کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت ندارد.

آبرا

یکی دیگر از کیف پول‌های موبایل، آبرا است که هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه‌ای به درد خواهد خورد. مزایای آن هم داشتن کاربری آسان، کنار هم بودن صرافی و کیف پول و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای فیات و رمزارزها در نظر گرفته می‌شود. نکته مهمی که باید درباره این نوع کیف پول در نظر گرفت، وجود محدودیت جغرافیایی در برخی از خدمات بانکی آن است؛ همچنین کارمزد زیادی دارد.

جکس لیبرتی

جکس لیبرتی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس است که می‌توان برای شروع سرمایه‌گذاری از آن استفاده کرد. مهم‌ترین ویژگی این کیف پول، امکان انتقال ارز دیجیتال بدون نیاز به صرافی در نظر گرفته می‌شود.

برد

برد یکی دیگر از کیف پول‌های ارز دیجیتال است که از امنیت زیادی برخوردار بوده و بین افراد مختلف، محبوبیت دارد. کیف پول برد یه‌صورت مستقیم به شبکه بلاک‌چین متصل می‌شود. کاربری ساده، دسترس‌پذیری زیاد آن در تلفن همراه و پشتیبانی از خرید مستقیم رمز ارز از جمله مزیت‌های این کیف پول هستند.

گرین

کیف پول گرین به‌صورت ساده و واضح طراحی شده است. این کیف پول از امنیت مناسبی برخوردار است که کاربرد آن را در بین سرمایه‌گذاران بیشتر می‌کند. نکته منفی که درباره آن وجود دارد، پشتیبانی‌نکردن از تما رمز ازرها است؛ یعنی فقط قابلیت پشتیبانی از بیت کوین را دارد.

کوینومی

این نوع کیف پول به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند از ارز دیجیتال‌های زیادی پشتیبانی کند. امنیت چشمگیری که دارد، آن را به‌عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای اندروید معرفی می‌کند. بازنبودن کد هم عیب این کیف پول در نظر گرفته می‌شود.

لجر لایو

این کیف پول امکان خرید ارز دیجیتال را از شرکت رسمی خود یعنی Coinify فراهم می‌کند. با نصب آن روی گوشی می‌توان به مبادله ارز دیجیتال پرداخت؛ همچنین روی دسکتاپ نیز قابل استفاده است. بدون داشتن کیف پول سخت‌افزاری امکان استفاده از این کیف پول فراهم نخواهد شد.

کوین بیس

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس، کیف پول کوین بیس است. با استفاده از این کیف پول می‌توان به خریدوفروش رمز ارزها پرداخت؛ اما هدف اصلی، ذخیره ارزهای دیجیتال کاربران در نظر گرفته می‌شود.

کیف پول اختصاصی

یکی از خدمات کیف پول، ارائه کیف پول اختصاصی است که کاربران می‌توانند برای خود، حساب کاربری ایجاد کنند و با نام دلخواه خود، زیرمجموعه‌هایی بسازند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که در هر کدام از حساب‌های خود ارز را به پول تبدیل کنند. با این کار، رمز ارز از حساب سایر اعضا کم یا زیاد نمی‌شود و فقط مختص شما است که می‌توانید رمز ارزهای خود را مدیریت کنید.

کیف پول من؛ امن ‌ترین کیف پول ارز دیجیتال داخلی

 

کیف پول من، سامانه‌ای است که سبک و استانداردهای جدیدی را برای نگهداری ارزهای دیجیتال در نظر گرفته و آن‌ها را در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار داده است. این کیف پول همواره در تلاش است تا بازار ارز دیجیتال را گسترش داده و پیشرفت‌هایی را در این عرصه رقم بزند.

این صرافی در زمینه بازارهای جهانی و معامله در این بازارها همراه کاربران خود بوده و خدمات ارزنده‌ای را به آن‌ها ارائه می‌دهد. یکی از شاخصه‌های مهمی که هر کیف پولی باید از آن برخوردار باشد، امنیت است. کیف پول من از لحاظ امنیت به‌عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی می‌شود و به کاربران خود اطمینا‌ن‌خاطر می‌دهد که با خیال راحت از این صرافی برای انجام امور مربوط به ارز دیجیتال و نگهداری آن استفاده کنند.

این سایت بستر مناسبی برای سرمایه‌گذارها در نظر گرفته می‌شود و امکان فروش و خرید بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و 1500 ارز دیجیتال دیگر در آن وجود دارد. از دیگر مزایایی که می‌توان به آن اشاره کرد، پشتیبانی 24 ساعته و پاسخ به تمام اشکالات و مشکلات کاربران است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH